Siirry sisältöön
B2B Insights

Oletko valmis vuoden 2025 mediamaailmaan?

Jutta Utriainen

Mediamaailma on jatkuvassa muutoksessa, ja vuonna 2025 onnistuminen edellyttää ennakointia, innovatiivisuutta ja kykyä hyödyntää uusia mahdollisuuksia.

Kokosimme Dentsun ja Kantarin Media Trends 2025 -raporttien sisällöistä tärkeimmät teemat yhteen. Tutustu ja ota mahdollisuudet haltuun!

Tekoälyn ja algoritmien hyödyntäminen:

Generatiivinen tekoäly on muuttamassa tapaa, jolla yleisöjä tavoitetaan. Hyödyntämällä tekoälyyn pohjautuvia työkaluja voit optimoida kampanjoidesi tuloksia, tarkentaa kohdennusta ja luoda entistä personoidumpia viestejä. Varmista, että tekoäly on osa markkinointistrategiaasi.

Tarinankerronnan merkitys:

Yleisösi odottavat sisältöjä, jotka puhuttelevat heitä tunteiden tasolla. Mieti, miten voit hyödyntää esimerkiksi videota tai digitaalista ulkomainontaa tarinoiden kertomiseen. Tarinallinen, tunteita ja mielikuvia aikaan saava mainonta tarjoaa mahdollisuuden rakentaa brändillesi vahvaa yhteyttä kohdeyleisöihin.

Laadun korostaminen:

Mediastrategioissa laatu näkyy tuloksissa. Panosta vastuullisiin ja läpinäkyviin ratkaisuihin, kestävään, kotimaiseen ja paikalliseen mainontaan sekä tehokkaisiin ohjelmallisiin kampanjoihin. Näin vahvistat myös brändisi luotettavuutta yleisön silmissä.

Luottamuksen rakentaminen uutismedian avulla:

Uutismedia tarjoaa ainutlaatuisen alustan, joka yhdistää uskottavuuden ja sitoutuneen yleisön. Hyödynnä tämä alusta vahvistaaksesi brändisi arvoa ja luodaksesi luottamusta.

Monikanavaisuus ja reaaliaikainen optimointi:

Yhdistä printti, digitaalinen ulkomainonta ja digimainonnan muodot osaksi monikanavaista strategiaa. Samalla reaaliaikainen analytiikka auttaa sinua seuraamaan kampanjoiden vaikutusta ja tekemään muutoksia lennossa.

Meks on media-alan asiantuntijasi ja markkinoinnin näkemyskumppanisi monikanavaisiin markkinointiratkaisuihin sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja kysy lisää. Aloitetaan vuoden 2025 menestystarinasi yhdessä!

Lähteet: Media Trends & Predictions 2025, Kantar, The Year of Impact_2025 Media Trends, Dentsu