Siirry sisältöön

Meksin Musta Lista – mainostajien sisäpiiri

Mustalistalaisille etuilu on sallittua

Musta Lista on Meksin sisäpiiri mainostajille. Liittymällä Mustalle Listalle saat Black Friday -tarjouksemme ennakkoon suoraan sähköpostiisi sekä etuosto-oikeuden vuoden pimeimpiin mediatarjouksiin.

Mediatilaa on tarjolla rajallinen määrä – mustalistalaisena pääset poimimaan parhaat pinnat käyttöösi ennen muita.

Lähetämme sinulle vain Black Friday -kampanjaamme liittyviä viestejä ja vinkkejä vuoden pimeimpien mediatarjousten hyödyntämiseen.

Miten ennakko-ostaminen tapahtuu? 


Olemme yhteydessä sinuun henkilökohtaisesti etuosto-oikeuden alkaessa. Näin ollen voimme yhdessä räätälöidä tarpeisiisi parhaiten sopivat ratkaisut.

Etuosto-oikeus on voimassa 24.-26.11.2025

Liity Mustalle Listalle!

Olen töissä markkinointi- ja mediatoimistossa
Videosisällön kuvaus: <p>Meks – Black Friday</p>
Video ohitettu

Vinkkimme sesonkimainontaan – näin erotut silloin, kun kaikki muutkin mainostavat

Haaste: sesonkiaikana erottuminen on vaikeaa

Sesonkiaikoina, kuten Black Fridayn ympärillä tai joulun lähestyessä, yritykset haluavat saada oman mainoksensa esille ja parhaista mainospaikoista sekä ihmisten huomiosta kilpaillaan. Näin ollen ihmiset altistuvat sesonkiaikoina valtavalle määrälle mainosviestejä. Siksi onkin erityisen tärkeää valita markkinoinnille oikeat kanavat ja suunnitella mainoskampanjalle oivaltava toteutus.

Ratkaisu: monipuoliset mutta valikoidut mainoskanavat

Listasimme parhaat vinkkimme, joiden avulla varmistat, että viestisi erottuu myös sesonkimainonnan viestiruuhkassa

1. Varmista oikea ajoitus

Aloita mainonta jo ennen sesonkia ja ruuhkahuippua. Näin saat hyödynnettyä näkyvyyden ensimmäisenä ja olet mielessä silloin, kun ihmiset alkavat tehdä ostopäätöksiä. Jatkamalla kampanjaasi sesongin jälkeen tavoitat myös ne ostajat, joilta mainonta on viestitulvassa mennyt ohi.

2. Selkeä viesti erottuu viestitulvassakin

Kun mainosviestejä on samanaikaisesti nähtävillä paljon, on tärkeää, että oma viestisi on mahdollisimman selkeä ja yksinkertainen. Sesonkimainonnassa on myös tärkeää varmistaa, että brändisi säilyy tunnistettavana mahdollisesta kampanjailmeestä huolimatta.

3. Kanavien yhdistely vahvistaa muistijälkeä

Käytä kanavia tukemaan toisiaan – kun yhdistät erilaisia mainospintoja, kuten ulkomainontaa, digitaalista mainontaa ja vaikkapa radiomainontaa saat vahvistettua muistijälkeä ihmisten mielissä. Viestisi toistuu useissa eri tilanteissa ja ympäristöissä, pitkin päivää.

4. Tavoita tarkemmin kohdentamalla ja säästä markkinointieuroja

Oikein kohdennettu mainonta tavoittaa juuri ne ihmiset, joiden haluat näkevän mainoksesi. Ulkomainos oikeassa kaupunginosassa, bussimainos tietyllä ajoreitillä, digitaalinen mainos paikallisen uutismedian sivuilla tai alueellisesti kohdennettu radiokampanja ovat tehokkaita tapoja tavoittaa ostoaikeissa olevat ihmiset alueellasi.

5. Toista, toista ja toista

Ruuhkaisessa sesongissa on tärkeää saada viestillesi toistoa, jotta se jää mieleen. Kun viestisi toistuu useissa eri kanavissa, eri kellonaikoina ja jatkuvalla tahdilla, brändisi pysyy ihmisten mielissä – ja nousee mieleen silloin, kun asiakas on valmis ostamaan.