Ajankohtaista

Uutismediaa seurataan nyt tiiviimmin kuin koskaan  – lue IROResearch Oy:n  tuorein tutkimus
14.4.2020

Uutismediaa seurataan nyt tiiviimmin kuin koskaan – lue IROResearch Oy:n tuorein tutkimus

LUe lisää
Pyhäpäivien näköislehti tavoittaa pitkään
6.4.2020

Pyhäpäivien näköislehti tavoittaa pitkään

LUe lisää
Natiivimainonta tarjoaa erinomaisen työkalun myynnin ja brändin kehittämiseen
27.3.2020

Natiivimainonta tarjoaa erinomaisen työkalun myynnin ja brändin kehittämiseen

LUe lisää
Mediatalo Keskisuomalainen osti Keski-Häme-lehden
26.3.2020

Mediatalo Keskisuomalainen osti Keski-Häme-lehden

LUe lisää
Verkkopalvelujen kävijämäärät kasvaneet merkittävästi
17.3.2020

Verkkopalvelujen kävijämäärät kasvaneet merkittävästi

LUe lisää
Viikossa yli 2 miljoonaa lukijaa
17.3.2020

Viikossa yli 2 miljoonaa lukijaa

LUe lisää
Keski-Suomen Median aluemyyntijohtajaksi Jani Ylönen
3.2.2020

Keski-Suomen Median aluemyyntijohtajaksi Jani Ylönen

LUe lisää
Jyväskyläläinen tubettaja Tixtuu hyppää e-urheiluorganisaatio KOVA Esportsin riveihin
27.1.2020

Jyväskyläläinen tubettaja Tixtuu hyppää e-urheiluorganisaatio KOVA Esportsin riveihin

LUe lisää
Älä heitä rahaa hukkaan – eli miksi digimainonta tarvitsee tavoitteen.
21.1.2020

Älä heitä rahaa hukkaan – eli miksi digimainonta tarvitsee tavoitteen.

LUe lisää
Treenaatko sinä? Sisältömarkkinointi on tekniikkalaji
13.1.2020

Treenaatko sinä? Sisältömarkkinointi on tekniikkalaji

LUe lisää
Mediatalo Keskisuomalainen laajentaa radiotoimintaansa ensi vuoden aikana.
19.12.2019

Mediatalo Keskisuomalainen laajentaa radiotoimintaansa ensi vuoden aikana.

LUe lisää
Mediatalo Keskisuomalainen ostaa liki 12 miljoonalla euroa omia ja Ilkka-Yhtymän osakkeita – on jo ennestään Ilkan toiseksi suurin omistaja
18.12.2019

Mediatalo Keskisuomalainen ostaa liki 12 miljoonalla euroa omia ja Ilkka-Yhtymän osakkeita – on jo ennestään Ilkan toiseksi suurin omistaja

LUe lisää

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti
yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediakonserni Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.