Cxense Display

Puuilon kampanja Neste-mediassa lisäsi liikennettä myymälöissä

Tarve

Puuilo haki kasvua myyntiin ja valtakunnallista näkyvyyttä 23 tavaratalon paikallisen printti- ja radiomainonnan tueksi.

Ratkaisu

Valtakunnallisessa Neste-mediassa toteutettiin kolmen kuukauden ulkomainoskampanja, jossa Puuilo näkyi digitaalisilla mainosnäytöillä viikoittain. Mainosspotteihin sijoitettiin myös taktista tuotemainontaa.

Tulos

Kampanja-aikana asiakasliikenne liikkeissä lisääntyi valtakunnallisesti ja myynti oli selkeästi nousujohteista.


Puuilon markkinointijohtaja Lauri Tuomaala kuvaa kampanjan onnistumista seuraavasti:

Ajattelimme valtakunnallisen ja kuluttajaa lähellä olevan Neste-median tavoittavan kohderyhmäämme sopivat autoilla liikkuvat kuluttajat. Myyntimme kasvoi kampanja-aikana voimakkaasti ja saimme asiakkailtamme positiivista palautetta mainoksistamme.

Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.

Puuilon myymälöiden määrän kasvaessa edelleen, tulee kuluttajia lähellä oleva digitaalinen ulkomainonta Neste-mediassa  olemaan jatkossakin osa kohdennettua valtakunnallista  mainoskampanjaamme.