Cxense Display

Kohdennustuotteemme auttavat löytämään halutun kohderyhmän

Meks tarjoaa monipuoliset kohdennusvaihtoehdot halutun kohderyhmän tavoittamiseksi.
Meks-verkostossamme on yli miljoona viikoittaista profiloitua selainta. Verkkopalveluissamme tehdään keskimäärin yli 5 miljoonaa sivunäyttöä viikossa.  Kaikista näistä latauksista muodostuu dataa, jota voit hyödyntää kohdentaaksesi viestisi oikein.

kohdentaminen_pallo

Yli miljoona viikoittaista
profiloitua selainta.

Mediatutka eli yleisökohdentaminen.

Mediatutka-työkalun avulla mainontaasi voidaan kohdentaa kohderyhmäsi sosiodemografisten ja kiinnostusalueiden perusteella.

Sosiodemografioista voidaan valita esimerkiksi sukupuoli, ikä, ammattiasema, koulutus, tulotaso, asumistapa ja kulutustottumukset.

Valittavana on myös kuluttajan 28 eri kiinnostusaluetta. Tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen.

Voimme Meksillä valita yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle.

Profilointimme perustuu Enreach-kohdennusjärjestelmään.

Vinkki:

Kohdennettujen kampanjoiden teho paranee kampanja-ajan pidentyessä, suosittelemme kampanja-ajaksi minimissään yhtä viikkoa.

Meks-verkostossa tehdään keskimäärin
5 miljoonaa sivunäyttöä viikoittain.

Kohdenna tehokkaasti

Teemakohdennus

Voit kohdentaa mainontaasi verkkolehden eri teemoihin, sillä tietyillä aihepiireillä on oma lukijakuntansa. Mainontaasi voidaan kohdistaa esimerkiksi urheilu-, auto-, työpaikat tai matkailuun liittyviin sisältöihin.

Aluekohdennus

Mediavalintasi on tehokkainta alueellista kohdentamista. Kun Sinulla on paikallinen kampanja, paikalliset asiakkaasi ovat kiinnostuneita myös alueesi kaupallisesta tarjonnasta.
Sijaintiin perustuvaa kohdennusta voimme tehdä maakunta-, kaupunki- ja postinumerotasolla, kun asiakkaasi etsii Sinua ja viestejäsi kannettavaltaan tai pöytätietokoneeltaan.

Retargeting/remarketing

1. Uusi mainos näytetään niille kävijöillesi, jotka ovat nähneet edellisen mainoksen.

2. Mainosviesti näytetään niille kävijöille, jotka ovat aiemmin vierailleet mainostajan sivustolla.

Muut kohdennustuotteemme

Aikakohdennuksella voimme rajoittaa mainontasi näkyvyyden tiettyyn kellonaikaan.

Päätelaite / selain / käyttöjärjestelmäkohtainen kohdennus

Kohdentamalla saavutat enemmän hyötyjä

________

01.

Tavoitat oikean kohdeyleisösi oikeaan aikaan ostopolulla.

02.

Löydät kanssamme oikeat mainosratkaisut, toimivat kanavat ja ajankohdat.

03.

Etsimme kohderyhmääsi puhuttelevan oikean mainosviestin.

04.

Saat myös massamedian näkyvyyden.

05.

Suunnittelemme puolestasi kohdennusvaihtoehdot. Samassa kampanjassa Sinulla voi olla useita kohdennusvaihtoehtoja.

06.

Toimitamme Sinulle kampanjan päätyttyä dataa, jota voit hyödyntää seuraavien kampanjoiden suunnittelussa.