Cxense Display

Siirrä mainontaasi lähemmäksi ostotapahtumaa

Kahdeksassa kauppakeskuksessa on myynnissä yli 30 näyttävää digitaalista näyttöä, jotka tavoittavat kuluttajat lähellä ostotapahtumaa. Ota digitaalinen kauppakeskusmedia osaksi valtakunnallista kampanjaasi tai alueellisesti kohdennettua paikallista kampanjaa. Kauppakeskukset käyttävät omassa markkinoinnissaan samoja digitaalisia näyttöjä, jonka vuoksi näille mainospaikoille on varattu kauppakeskuksen parhaat mainospaikat.

Mainosnäytöt ovat sijoitettu optimaaliselle katselukorkeudelle ja vilkkaille paikoille. Kauppakeskusmedia tavoittaa laajan kohderyhmän aina lapsiperheistä ikäihmisiin.

Digitaaliset kauppakeskusmediat löydät seuraavista kohteista
(tavoittavuus eri kävijää viikossa)

  • Kauppakeskus Iso Omena, Espoo
    136 000 (TNS Kantar 12/2018)
  • Kauppakeskus Myyrmanni, Vantaa
    106 000 (TNS Kantar 12/2018)
  • Kauppakeskus Trio, Lahti
    52 000 (TNS Kantar 4/2016)
  • Kauppakeskus HS Center, Vaasa
    52 000 (TNS Kantar 4/2016)
  • Kauppakeskus Forum, Jyväskylä
    29 000 (TNS Kantar 4/2016)
  • Kauppakeskus IsoKristiina, Lappeenranta
  • Kauppakeskus Pikkulaiva, Espoo
citycon_pallo

Kohdista, näy ja vaikuta ostopäätökseen

Pystyt kohdentamaan viestisi tiettyyn kaupunkiin, kauppakeskukseen, kellonaikaan tai viikonpäivään.

Digitaaliset mainospinnat ovat näyttäviä ja sijaitsevat keskeisillä paikoilla kauppakeskuksissa.

Vaikuttava media puhuttelee asiakastasi ostopäätösten äärellä. Pystyt muistuttamaan kauppakeskuksen kävijöitä tarjouksin, eduin tai brändimainonnalla.

Mainontasi ohjaa asiakkaitasi spontaanisti asioimaan liikkeeseesi kauppakeskuksessa ja lähistöllä.

Formaatti on sama kuin TV:ssä.

Voit toimittaa meille yhden aineiston ja tarvittaessa muokkaamme sen sopivaksi ajettavaksi kaikilla Citycon näytöillä.

Olemme joustava, luotettava ja helppo kumppani.

Kiinnostuitko?
Ota meihin yhteyttä!

Miksi kannattaa näkyä digitaalisessa kauppakeskusmediassa?

________

01.

Pitkäkestoinen

Kauppakeskuksissa viivytään keskimäärin 58 minuuttia kerralla.

02.

Tavoittava

Kauppakeskuksissa vierailee 375 000 eri kuluttajaa viikoittain. (Luvuissa ei ole mukana HS Centeriä ja Pikkulaivaa.)

03.

Tässä ja nyt

Kauppakeskusmediat tavoittavat kuluttajat lähellä ostotapahtumaa

04.

Paikallinen

Kauppakeskuksissa käy keskimäärin 29 % alueen asukkaista.

3,9 miljoonaa
kontaktia kuukaudessa

Hinnasto

Kauppakeskus Bruttokontaktit kuukaudessa 7 päivää 14 päivää 30 päivää
IsoOmena, Espoo 1 189 000 4700 € 8460 € 15040 €
Myyrmanni, Vantaa 710 000 800 € 1440 € 2560 €
Trio, Lahti 499 000 550€  990 € 1760 €
Forum, Jyväskylä 475 000 700 € 1260 € 2240 €
IsoKristiina, Lappeenranta 262 000 700 € 1260 € 2240 €
IsoKarhu, Pori 266 000 700 € 1260 € 2240 €

Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Ohjeista mainosten tekijälle

Osa Digitaalisen Kauppakeskusmedian -näytöistä on toteutettu LED-tekniikalla, joten niiden pikselimitat ovat huomattavasti perinteisiä LCD-näyttöjä pienempiä. Tästä huolimatta lopputulos näyttää näyttötaulujen normaaleilta katseluetäisyyksiltä hyvin tarkalta.

Mainosta tehdessäsi käytä vain pikseli-mittoja, vaikka ne saattavat tuntua pieniltä. Näytön fyysisestä koosta ei tarvitse välittää. Kaikkien näyttöjen resoluutio on 72dpi/ppi ja pikselimitat vaihtuvat näyttökohtaisesti. Käytäthän RGB-värejä.

Suunnitteluvaiheessa kannattaa kuitenkin huomioida lopullinen esityskoko. Suuret elementit tuovat parhaan lopputuloksen ja pienet tekstit tai muut elementit saattavat olla vaikeita lukea. Parhaan huomioarvon saat videolla, mutta myös perinteinen still-mainos soveltuu näytöille erinomaisesti.

PDF- ,GIF- ja Flash -formaatit eivät sovellu näytöille suoraan, mutta voidaan kääntää tarvittaessa oikeaan formaattiin asiakaspalvelussamme. Sama koskee myös CMYK -värejä

Näyttökoot ja aineisto-ohjeet

Valmiiden aineistojen toimitus osoitteeseen tuotanto@meks.fi, viimeistään kaksi arkipäivää ennen kampanjan alkua.

 

Lue lisää videon tekemisestä