Digitaalisen kaupan alan päätapahtuma 15.5. Helsingissä – Mediakonserni Keskisuomalainen mukana rakentamassa yhteisöä

Ecom Summit & Awards  -tapahtuma tuo Helsinkiin digitaalisen kaupan kärkipuhujia – Mediakonserni Keskisuomalainen mukana rakentamassa maailman kilpailukykyisimmäksi pyrkivää digitaalisen kaupan yhteisöä.

– Järjestämme toukokuun 15. päivä Ecom Summit & Awards -tapahtuman Helsingissä. Seminaarissa kuullaan kansainvälisiä ja kotimaisia kärkipuhujia muun muassa Zalandolta, IKEAlta, Marimekolta, Bootz.comilta ja Shopifylta. Päivä huipentuu gaalailtaan, jossa palkitaan verkkokaupan yrityksiä ja osaajia peräti 18 eri kategoriassa, kertoo digitaalisen kaupan johtaja Mirva Sandström Digital Commerce Finlandista.

Mikä on Digital Commerce Finland?

Digital Commerce Finland -yhteisön tavoitteena on tarjota kaikille digitaalisen kaupan alasta kiinnostuneille toimijoille ajantasaista markkinointidataa, valmennuksia sekä paikan verkostoitumiselle. Syyskuussa 2023 toimintansa aloittaneessa yhteisössä on jo yli 2 200 verkkokauppiasta ja digitaalisen kaupan ammattilaista. Digital Commerce Finland on ensimmäisen puolen vuoden aikana rakentanut vertaisyhteisöä ja kehittänyt verkkokauppiasklubitoimintaa eri puolille Suomea. Mukana on jo yli 200 yritystä.

Mediakonserni Keskisuomalainen on yksi Digital Commerce Finland -yhteisön kaikkiaan kuudesta perustajaosakkaasta.

– Isolla mediatalolla on paljon näkemystä markkinoinnin ja median kokonaiskentästä, ja tämä jos mikä on aihealue, joka on erityisen tärkeä verkkokaupan asiakashankinnan ja kasvun näkökulmasta. On hienoa, että Keskisuomalainen mediakonsernina edustaa myös pääkaupunkiseudun ulkopuolista toimijaa, Sandström kuvailee.

Digitaalisen kaupan yhteisö tekee verkkokauppaliiketoimintaa tutuksi mediakonsernille, joka tavoittaa viikoittain 3,1 miljoonaa suomalaista.

– DCF-yhteisö tarjoaa meille mielenkiintoisen näkymän suomalaisten verkkokauppojen maailmaan. Pääsemme lähemmäksi asiakkaiden ajattelua ja liiketoiminnan kehittämistä. Haluamme olla tukemassa Suomen kasvua verkkokauppojen mahtimaaksi, Mediakonserni Keskisuomalaisen kaupallinen johtaja Mikko Pakarinen kertoo.

Kiinnostavatko digitaalisen kaupan uusimmat tuulet? Tutustu tapahtumaan ja yhteisöön tästä:

Ecom Summit & Awards

Digital Commerce Finland