Meksin kesädiilit tekevät mainostamisesta helppoa – ihan kuin lomalla olisi
Kesä on ihmisen parasta aikaa – ja sitä se on myös mainostajalle! Kesällä ihmiset ovat liikkeellä hyvällä mielellä ja spontaanilla asenteella. Kuluttajan kesämieli on avoin ottamaan vastaan elämää helpottavia ja mukavuutta lisääviä mainosviestejä.
Me Meksillä haluamme varmistaa myös mainostajille levollisen kesämielen – se turvataan käyttämällä helppoja, edullisia ja tavoittavia mainosratkaisuja. Meksin asiantuntijat ovat valmiina auttamaan sinua kaikissa mainonnan vaiheissa, jotta sinä voit keskittyä kesään.
Meksin mehukkaimmat diilit kesämainontaan
Anna meidän hoitaa kesän ajan näkyvyytesi ja keskity itse kesään.
Me Meksillä haluamme varmistaa kaikille mainostajille levollisen kesämielen. Kokosimme listan kesämainonnan mehukkaimmista vinkeistä, joiden avulla mainostaja varmistaa kesäajan näkyvyyden parhailla mainospaikoilla ja voi itse keskittyä kesään.
Kesävinkki 1 – automatkat hyötykäyttöön
Kesällä ihmiset viettävät paljon aikaa autossa matkustaessaan lomakohteisiin, mökeille ja tapahtumiin. Paikalliset radiokanavat tavoittavat lomalaiset liikenteen lisäksi myös niissä hetkissä, kun radio laitetaan päälle rentoutushetken ajaksi lepotuolissa, kahvitteluhetken taustamusiikiksi tai rakennusprojektin ajaksi.
Kesävinkki 2 – rauhallisia lukuhetkiä uutisten parissa
Monilla mökkeilijöillä ja lomalaisilla on tapana lukea paikallisia sanomalehtiä, joissa on tarjouksia ja alueellisia tapahtumia. Lomalaisilla on usein myös aikaa uppoutua lehtijuttujen pariin syvällisemmin kuin kiireisen arjen keskellä – siksi myös uutismedioissamme näytettävä digimainonta sekä printtimainonta tavoittaa uutisten parissa aikaansa viettävät lomailijat erityisen hyvin.
Kesävinkki 3 – kohdenna sään tai sijainnin mukaan
Ota käyttöön Meksin reaaliaikainen kohdennus, jolloin voimme näyttää erilaista mainontaa hellekelillä tai sateen sattuessa. Esimerkiksi bussimainonnassa pystymme kohdentamaan mainontaa tarkasti myös sijainnin mukaan niin, että mainoksesi näkyy juuri niille ihmisille, ketkä haluat tavoittaa – olipa kohderyhmäsi tietyn bussilinjan käyttäjät, asuinalueen ihmiset tai vaikka uimarannalle suuntaavat lomalaiset.
Kesävinkki 4 – kesällä viihdytään ulkoilmassa
Kesäihmiset viettävät kaiken mahdollisen ajan auringon alla – tai sateen sattuessa jopa sateessa, sillä kesäpäiviä ei tuhlata sisätiloissa! Meksin digitaalinen ulkomainonta tavoittaa niin kävelyteillä lenkkeilevät kuin autolla huristelevatkin. Meksin ulkomainonnanverkosto kattaa tärkeät pääväylät ja etenkin pääkaupunkiseudulla tavoitat tehokkaasti myös jalankulkijat hyödyntämällä pystydigipintojamme.
Kesävinkki 5 – kesämainonnassa voi leikitellä
Kesällä irrottaudutaan arjen kiireistä ja elämään kaivataan ennen kaikkea keveyttä, viihdyttävyyttä ja rentoutta. Tätä toivotaan myös mainossisällöiltä. Kesämainonnassa voi siis rohkeasti kokeilla huumoria, yllättäviä konsepteja, hassuja äänitehosteita tai musiikkeja ja visuaalisesti ilahduttavia elementtejä. Mainontaan voi tuoda erottuvuutta esimerkiksi pirskahtelevilla väreillä, leikkisillä animaatioilla tai hauskoilla hahmoilla. Me Meksillä autamme sinua myös kampanjoidesi suunnittelussa ja toteutuksessa.
Kesäkampanjan tarkemmat myyntiehdot:
Kesäkampanjan tarjoukset koskevat vain uusia varauksia. Varaukset on oltava ajalla 1.6.–31.8., paitsi printin varaukset, joiden on oltava ajalla 24.6.–31.8. Printtialennus on voimassa, kun ostat vähintään kaksi ilmoitusta.
Mediatoimistoille myönnetään –15 % lisäale. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Varauksia ei voi peruuttaa eikä siirtää. Alennukset lasketaan mediakortti-hinnoista, alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Tarjous ei koske kuluttajailmoituksia, vaalimainontaa, eikä kuntien ja kaupunkien kuulutuksia. Hinnat ovat valmisaineistoille, valmistuksesta peritään lisämaksu.
Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero. Valmiin aineiston tarkistusmaksu on 5 €.