Mediatalo Keskisuomalaisen painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista eli 71 prosenttia koko väestöstä. Tulokset ilmenevät markkinatutkimusyritys Kantar TNS Oy:n tekemästä yhteistavoittavuustutkimuksesta.
Tulokset ilmenevät markkinatutkimusyritys Kantar TNS Oy:n tekemästä tutkimuksesta, jossa selvitettiin ensimmäistä kertaa Mediatalo Keskisuomalaisen kaikkien medioiden yhteistavoittavuutta.
− Nuoret tykkäävät hengailla kavereiden kanssa autoilla ja mopoilla, jolloin liikenneasemien digitaalinen ulkomainonta on todella hyvä kanava tavoittaa heidät. Tämä jopa korostuu korona-aikana, jolloin nuorilla ei ole ollut muita ajanviettopaikkoja, kertoo tutkimuksen tehnyt Director, Media Marianne Lindholm Kantar TNS Oy:stä.
Digitaalinen ulkomainonta sisältää liikenneasemien näyttöjen lisäksi tien varsilla ja kaupunkien keskustoissa olevat Big One -näytöt sekä paikallisbussien ja Onnibussien pidempien pikavuorojen näytöt. Digitaalisen ulkomainoskampanjan voi räätälöidä esimerkiksi ajan, paikan tai sään mukaan.
– Jos haluaa tavoittaa opiskelijat, voi kampanjan ajoittaa opiskelijoiden tyypillisiin matkustusaikoihin eli aamuun ja iltapäivään tai vaikkapa ajallisesti suuren opiskelijatapahtuman yhteyteen, kertoo Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainonnan kehitysjohtaja Tuomas Ylevä.
Tutustu koko digitaalisen ulkomainonnan tarjontaan helposti karttatyökalun avulla.
DOOH-karttatyökalu
Mediatalo Keskisuomalainen tavoittaa alueellisesti
Mediatalo Keskisuomalaisen asema vahvistui erityisesti Uudellamaalla, jossa tavoittavuus nousi 86 prosenttiin alueen väestöstä. Se on merkittävä muutos, kun huomioidaan, että Uudellamaalla ei ole Mediatalo Keskisuomalaisen maakuntalehtiä, vaan pelkästään pienempiä aluelehtiä.
Kun tarvitset valtakunnallista kampanjaa:
Kysy tarjous nyt!
Kun haluat tavoittaa alueellisesti. Valitse paikallinen asiantuntijamme:
Häme Keski-Suomi
Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Etelä-Savo Savo
Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.