Joko mainontasi näkyy siellä, missä ihmiset liikkuvat? Hyödynnä ulkomainonnan tarjoamat mahdollisuudet.
Ulkomainonta on ollut vahvassa kasvussa jo useita vuosia peräkkäin, eikä se ole mikään ihme, sillä ulkomainonta tarjoaa tällä hetkellä ainoan välineen mainontaan, jota kohderyhmä ei voi ohittaa.
Ulkomainonta näkyy juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: kaupunkien keskustoissa, paikallisliikenteen busseissa ja liikenneasemilla. Tästä tuleekin ulkomainonnan englannin kielinen nimitys DOOH, eli digital-out-of-home advertising.
Sen lisäksi, että digitaalinen ulkomainonta on edullista ja ympäristöystävällistä, on DOOHilla monia muitakin etuja mainostajan kannalta.
Mainonnan sisältöä voi suunnitella tai muuttaa muun muassa vuorokaudenajan, kohderyhmän tai kampanja vaiheen mukaan nopeasti ja reaaliaikaisesti. Lisäksi hyvän tavoittavuuden lisäksi ulkomainontaan ei ole olemassa ad blockereita, eli mainoksia ei voi ohittaa.
Digitaalisen ulkomainonnan bruttotavoittavuus on suuri – Aidosti valtakunnallisella ulkomainosverkostolla tavoitetaan 2,5 miljoonaa 15-79-vuotiasta suomalaista viikossa. (Kantar 2022)
Kampanjasuunnittelussa käytössäsi ovat digitaalisen ulkomainonnan asiantuntijamme ja tuoreimmat tutkimustuloksemme.
Kysy tarjous valtakunnalliseen tai paikalliseen kampanjaan!
Ota yhteyttä myyntiin
Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.