Neste-media

Nestemedian diginäytöillä kiinnität huomion

Neste-medialla tavoitat autoilevat suomalaiset. Poikkeuksellisen pitkän tavoittavuusajan ansiosta mainoksen huomioarvo on Neste-Mediassa korkea.

  1. Noin 240 Neste-asemaa
  2. Yli 1000 optimaalisesti sijoitettua digitaalista näyttöä
  3. Viikossa 1,3 miljoonaa eri kävijää
  4. Ohittamaton mainospaikka
  5. Tavoittaa yli 40% kaikista suomalaisista kuukaudessa
  6. Jakamaton huomio mainoksellesi tankkauksen ajan, noin 2,5 minuuttia
  7. Alueellisesti ja ajallisesti kohdennettua mainontaa edullisin kontaktihinnoin
  8. Mainoksen toistomäärä tunnissa vähintään 20 kertaa / diginäyttö
  9. Yleisin mainoksen kesto 10 sekuntia.

n. 240

Neste-liikenneasemaa

1 300 000

tavoitettua kuluttajaa viikossa

1 000+

digitaalista näyttöä

Digitaalisella ulkomainonnalla saavutat yli 30 prosentin huomioarvon perinteiseen ulkomainontaan verrattuna.

Kohdennettu digitaalinen ulkomainonta tavoittaa - tiesitkö tämän?

Liikenneaseman mediaympäristö  tavoittaa erityisen hyvin miehet ja nuoret aikuiset! Esimerkiksi viikoittain liikenneasemalla asioivista 63 % on miehiä ja  39 % on alle 30-vuotiaita.

( Kantar 2022)

Suunnittele ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja helpon kampanjatyökalun avulla. Tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 1,3 miljoonaa suomalaista viikossa.

Dooh-kampanjatyökalu

Etsitkö apua aineiston tuottamiseen liikenneasemien näytöille?

Liikenneasemamedioiden aineisto-ohjeet