Siirry sisältöön
Me meksiläiset

Me meksiläiset – Jenni Heinonen innostuu aina, kun puheeksi tulee digitaalinen ulkomainonta

Artikkelin kuva

Uusi juttusarjamme ”Me meksiläiset” on täällä! Tässä juttusarjassa meksiläiset kertovat, mikä meitä innostaa, motivoi ja mitä vinkkejä haluamme jakaa juuri sinulle. Ensimmäisenä haastattelupenkkiin istuu Meksin digitaalisen ulkomainonnan tuotejohtaja Jenni Heinonen!

📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?

Heinäkuussa 2024.

📣 Miksi Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?

Rakkaudesta lajiin: intohimonani on DOOH eli digitaalinen ulkomainonta. Näin mahdollisuuden päästä mukaan rakentamaan, vaikuttamaan ja kehittämään entistä vahvempaa DOOH-tarjoamaa Meksin asiakkaille.

📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?

Kahvikupin lisäksi pystydigien tuominen markkinoille sekä myynnin koulutusmateriaalin työstö.

📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?

”Kiitos, kun kuuntelit”

📣 Mikä motivoi?

Nähdä oman käden jälki eli miten oma tapa puhua ulkomainonnasta lähtee lentoon ja näkyy myyjien puheessa – ja sitä kautta tulee onnistumisia.

📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?

Haastakaa myyjää ja miettikää aidosti yhdessä, mikä on juuri teidän kampanjan kannalta oikea mediaympäristö, koska ihmisten liikkuminen ja tapa toimia on muuttunut isosti sitten korona-aikojen.

Kysymyksesi seuraavalle meksiläiselle?

📣 Mikä oli mieleenpainuvin mainos vuonna 2024 ja miksi?