
Uusi juttusarjamme ”Me meksiläiset” on täällä! Tässä juttusarjassa meksiläiset kertovat, mikä meitä innostaa, motivoi ja mitä vinkkejä haluamme jakaa juuri sinulle. Ensimmäisenä haastattelupenkkiin istuu Meksin digitaalisen ulkomainonnan tuotejohtaja Jenni Heinonen!
📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?
Heinäkuussa 2024.
📣 Miksi Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?
Rakkaudesta lajiin: intohimonani on DOOH eli digitaalinen ulkomainonta. Näin mahdollisuuden päästä mukaan rakentamaan, vaikuttamaan ja kehittämään entistä vahvempaa DOOH-tarjoamaa Meksin asiakkaille.
📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?
Kahvikupin lisäksi pystydigien tuominen markkinoille sekä myynnin koulutusmateriaalin työstö.
📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?
”Kiitos, kun kuuntelit”
📣 Mikä motivoi?
Nähdä oman käden jälki eli miten oma tapa puhua ulkomainonnasta lähtee lentoon ja näkyy myyjien puheessa – ja sitä kautta tulee onnistumisia.
📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?
Haastakaa myyjää ja miettikää aidosti yhdessä, mikä on juuri teidän kampanjan kannalta oikea mediaympäristö, koska ihmisten liikkuminen ja tapa toimia on muuttunut isosti sitten korona-aikojen.