
#memeksiläiset sarjamme valokeila kohdistuu seuraavaksi tuoreeseen myyntitykkiin, joka on kuin kävelevä sanakirjamääritelmä sanalle MUKAVA. Hän on Meksin asiakkuuspäällikkö Ville Vierimaa!
📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?
Syyskuussa 2024
📣 Miksi Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?
Opintojen loppupuolella kiinnostus B2B-myyntiä kohtaan heräsi. Meks tuli tutuksi jo EU-kouluprojektin (PROCESS PROJECTin) aikana, ja se johti keskusteluihin työmahdollisuuksista. Työstä erityisen houkuttelevan teki se, että pystyisin siinä yhdistämään myös kilpaurheilun ja opintojen viimeistelyn. Pelaan pesäpalloa Jyväskylän Kirissä puoliammattilaisena, toisiksi ylimmällä sarjatasolla.
📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?
Puhelin, kynä, ruutuvihko ja täysi kupillinen kahvia. Kaikki mitä loistavan myyntipäivän startti vaatii.
📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?
”On ilo seurata nuortamiestä tositoimissa.”
📣 Mikä motivoi?
Kilpaurheilijana onnistumiset ruokkivat motivaatiota. Esimerkiksi buukkaukset, kaupat sekä positiivinen asiakaspalaute.
📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?
Kannattaa rohkeasti hyödyntää paikallisia mediakanavia. Ne tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden olla aidosti läsnä asiakkaiden arjessa, vahvistavat brändin luotettavuutta ja syventävät yhteyttä kohderyhmään.
📣 Mikä oli mieleenpainuvin mainos vuonna 2024 ja miksi?
Keskisuomalaisen etusivulla marraskuussa julkaistu Päivi-ilmoitus herätti mielenkiintoisia keskusteluja.