DIGISUURTAULUT

EMOTION- KOHDENNUS

EMOTION- KOHDENNUS

Tavoita valtakunnallisesti ympäri Suomen Emotion-myymälöiden lähettyvillä. Sarja sisältää vaihtelevia spottipituuksia ja sekä still- että videokuvan mahdollistavia mainospintoja. Kohdennussäde PK-seudulla 1 000 m, muu Suomi 2 500 m.

Tunnusluvut (7 vrk)

Mainospinnat
33
OTC
3 268 584
Mediabrutto
15.362,00 €
Kaupunkipeitto Mainospinnat OTC
Kaupunkipeitto 16kpl
Forssa (3),Hamina (1),Hyvinkää (3), Imatra (1), Järvenpää (4), Kerava (5), Kokkola (3),Kouvola (1), Pieksämäki (1), Raisio(1), Riihimäki (2), Seinäjoki (1), Tampere (2), Vantaa (2), Vihti (1), Ylivieska (2) 16 3 268 584
Yhteensä 16 3 268 584

Aineisto-ohjeet

Pintojen sijainnit

Kaupunkipeitto 16: Forssa (3), Hamina (1), Hyvinkää (3), Imatra (1), Järvenpää (4), Kerava (5), Kokkola (3), Kouvola (1), Pieksämäki (1), Raisio (1), Riihimäki (2), Seinäjoki (1), Tampere (2), Vantaa (2), Vihti (1), Ylivieska (2)

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.