Cxense Display

Markkinoinnin onnistujat tarjoavat asiakkaan kysymyksiin vastauksia.

Asiakkaasi ostoprosessi on muuttunut. Älykäs ostaja googlailee, selailee julkaisuja ja hakee lisätietoja. Nykyisin 70–80 prosenttia asiakkaistasi etsii ensin tietoa ostopäätöksensä tueksi, jopa pienemmissä hankinnoissaan. Aktiivinen kuluttaja pitääkin kohdata ostopolkunsa kaikissa vaiheissa, siellä missä hän kulloinkin liikkuu.

Miten asiakkaasi sai tietoa tuotteistasi tai palveluistasi?
Aktiivisen ja älykkään ostajan tueksi tuotetaan sisältöjä – sisältömarkkinointia niihin kanaviin, joista kuluttaja etsii tietoa.

talo

Julkaisumuotoja on runsaasti

• verkkoartikkelit
• advertoriaalit
• videot, kuvat
• oppaat
• podcastit, ohjelmat
• asiakaslehdet
• uutiskirjeet

Pyydä tarjous sopivasta sisältöpaketista

Blogitekstit

Lisää verkkosivustosi kävijämäärää. Nosta blogeilla yrityksesi Google-sijoitusta. Vastaa blogeissa esimerkiksi asiakkaasi kysymyksiin.

Asiakasreferenssit ja yritysartikkelit

Kerro yrityksesi onnistumiset ja osaaminen referensseissä ja artikkeleissa. Vahvista asiakkaasi ostopäätöksen tekemistä. Lisää verkkosivustosi kiinnostavan sisällön määrää.

Videoesittelyt tai yritystarinat

Videoiden avulla voit inspiroida tai opastaa asiakkaitasi. Rakenna yrityksesi ja tuotteesi mielikuvaa tai lisää myyntiä ja tunnettuutta videoiden avulla.

Tiedotteet ja uutiskirjeet

Aktivoi markkinointiasi säännöllisillä tiedotteilla ja uutisilla.  Lisää vuorovaikutusta asiakkaiden,  sidosryhmien ja lehdistön kanssa. Lisää verkkosivustosi kiinnostavan sisällön määrää.

Hakuoptimoinnilla varmistamme, että sisältösi löytyy paremmin Googlen hakutuloksista.

Kohtaa aktiivinen kuluttaja ennen ostopäätöstä!

Näkyvyytesi verkossa tai julkaisuissa sekä tuottamasi tiedon merkityksellisyys ratkaisevat, oletko mukana asiakkaasi ostoprosessissa vai menetitkö jo tilaisuutesi. Voit rakentaa hyvästä sisällöstä myös ostopolkuja eteenpäin. Nykyinen teknologia tarjoaa monta alustaa ja formaattia toimia.

Tarvitsetko sisältöstrategian?

Kun tuotat sisältömarkkinointia, olet julkaisija, joten muista tehdä julkaisusuunnitelma tai sisältöstrategia. Sisältömarkkinointi toimii parhaiten pitkäkestoisena ja jatkuvana, se tarjoaa kohderyhmillesi koukuttavaa sisältöä juuri siihen ostopolun kohtaan, jossa asiakkaasi odottaa sinun julkaisujasi.

Kun sisältösi on toimivaa ja laadukasta, asiakkaasi odottaa sinulta jatkotarinoita, ehkä koukuttuu sisältöösi tai kuviisi. Googlekin suosii tuoreutta, joten jos julkaiset riittävän usein sisältöjä, löydyt Googlesta paremmin. Autamme mielellämme rakentamaan sinulle sisältöstrategian ja luotettavia sisältöjä.

kaupalliset-round

Sisältömarkkinointi toimii
parhaiten jatkuvana

Meiltä koko paketti: sisältöstrategia, sisällöntuotanto ja jakelukanavat

• Olemme vahva kumppani sisällön suunnittelussa ja tuottamisessa eri kanaviin.

• Saat meiltä avaimet käteen palveluna kaiken sisältöstrategian laatimisesta sisällön toimivuuden mittaamiseen saakka.

• Meillä on tutkittua tietoa eri kohderyhmistä ja heidän kiinnostuksen kohteistaan.

• Julkaisuverkostomme tavoittaa erityisen hyvin kuluttaja-asiakkaat niin printin kuin verkkosivustojenkin välityksellä. B2B-kohderyhmälle suosittelemme esimerkiksi asiakaslehtiä, uutiskirjeitä, blogeja tai kohdennettua viestintää.

• Teemme hakukoneoptimoituja sisältöjä asiakkaittesi tarpeisiin, jotta verkkoon tuotettu sisältösi löytyy hakukoneiden välityksellä.

• Olemme mestareita yhdistämään valtakunnallista sisältömarkkinointia paikalliseen tai alueelliseen sisältöön kustannustehokkaasti.

Viisi hyvää syytä tehdä
loistavaa sisältömarkkinointia

________

01.

Lisäät oman brändisi luotettavuutta, olet
asiakkaallesi arvokas tiedonlähde.

02.

Tavoitat uusia yleisöjä ja kasvatat asiakaskuntaasi.

03.

Sisältömarkkinointi kantaa myös ostohetken yli. Parhaimpien sisältöjen kanssa vietetään aikaa, brändi pysyy mielessä ja kuluttajan suhde brändiin tiivistyy. Puhutaan kommunikaatiosta ilman myyntiä.

04.

Innostunut kuluttaja voi jakaa tietoa puolestasi eteenpäin ja suositella sisältöjäsi omille viiteryhmilleen. Hänestä tulee sisältöjesi suosittelija ja hän itse on sitoutunut brändiisi.

05.

Voit mitata potentiaalisten asiakkaittesi käyttäytymistä ja etenemistä julkaisuissasi.

Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää!

0400 133 959
meks@media.fi