Cxense Display

Autamme tekemään oikeat johtopäätökset

Hyvän tutkimuksen tekemisessä on neljä tärkeää asiaa: ensin täytyy tunnistaa oikea tutkimusongelma, sen pohjalta pitää osata rakentaa oikeat kysymykset, vastauksista on kyettävä vetämään oikeat johtopäätökset ja lopuksi tärkein – on osattava kertoa, mitä tietoa hyödynnetään.

Me Meksillä autamme Sinua löytämään oikeita vastauksia kysymyksiisi.

1. Saat tutkimuksestasi ymmärrettävästi kirjoitetun havainnollisen raportin, johon olemme kiteyttäneet sinulle arvokkaimman tiedon.
2. Teemme konkreettisia toimintaehdotuksia, koska tutkimus on päätöksenteon väline.
3. Saat käyttöösi myös tutkimuksen laajan taustamateriaalin, jonka tulkitsemisessa autamme sinua.

tutkimus_pallo

Tietoykkönen on täyden palvelun tutkimustalo, joka auttaa asiakkaitaan olennaisen ymmärtämiseen ja sitä kautta parempaan tekemiseen. Yli 30 vuoden historian aikana meillä on tehty ja opittu paljon ja koko ajan tehdään ja opitaan lisää.

Tutkimustuotteemme

Asiakastutkimukset

Asiakkaan tyytyväisyyttä ja kokemuksia yrityksessä mittaamalla saadaan tärkeää tietoa siitä, miten palveluasi ja tuotteitasi voidaan kehittää yhä paremmaksi. Tyytyväinen asiakas palaa helpommin asioimaan ja suosittelee yrityksesi tuotteita ja palveluita myös muille.

Asiakastyytyväisyyteen liittyvät tutkimukset räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisiksi keskittymällä asiakkaan kannalta olennaisiin kysymyksiin. Hyvä tutkimus ei kuitenkaan riitä, vaan tulokset täytyy viedä tehokkaasti käytäntöön asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi. Tarjoamme selkeät analyysit tuloksista ja toimenpidesuositukset, joiden avulla voidaan parantaa yrityksen asiakastyytyväisyyttä ja sitä kautta myös liiketoiminnan tulosta. Tarjoamme myös vaihtoehdon jatkuvaan tai määräajoin mitattavaan asiakaspalautteeseen.

Muista, että tyytyväiset asiakkaat parantavat myös yrityksesi ilmapiiriä!

Henkilöstötutkimukset

Henkilöstötutkimuksella kartoitetaan henkilöstösi tuntemuksia ja mielipiteitä työpaikan nykytilanteesta. Se on työväline, jonka tuloksilla voidaan kehittää työpaikallasi työhyvinvointia. Pelkkä hyvä tutkimus ei kuitenkaan riitä, vaan siitä saadut tulokset täytyy viedä tehokkaasti käytäntöön. Me räätälöimme tutkimukset aina asiakkaallemme sopiviksi ja tarjoamme organisaation johdolle

  • • tärkeää tietoa siitä, missä tilanteissa henkilöstösi kokee positiivisia ja missä negatiivisia kokemuksia työssään.
  • • toimenpidesuosituksia, miten tuloksia voidaan hyödyntää tehokkaasti ja vaikuttaa positiivisesti henkilöstösi työkokemuksiin sekä hyvinvointiin.
  • • työkalut tutkimuksen seurannalle ja sille, että miten saat tutkimuksen tuloksista konkreettista hyötyä myös pitkällä tähtäimellä.

 

Tehokkaan tutkimuksen, tulosten purkamisen ja seurannan positiiviset vaikutukset nähdään hyvinvoivan henkilöstön sairauspoissaolojen vähenemisessä, positiivisessa ilmapiirissä sekä sitä kautta myös paremmassa asiakaspalvelussa ja tuottavuudessa. Henkilöstön hyvinvoinnin kehittäminen on pitkä prosessi, mutta ensimmäinen askel kohti parempaa työyhteisöä on nykyisen tilanteen kartoitus ja kehittämismyönteinen asenne!

Vaaligallup

Meillä on vuosien kokemus erilaisten vaaligalluppien ja ennusteiden tekemisestä. Palveluihimme kuuluvat muun muassa:

  • • Puolueiden ja ehdokkaiden kannatusarviotutkimukset kunta-, vaalipiiri/maakunta- ja valtakunnan tasolla
  • • Äänestyskäyttäytyminen ja –motiivit
  • • Kansalaismielipiteet yhteiskunnallisesti merkittävistä teemoista ja päivänpolttavista kysymyksistä

Useissa vaaleissa olemme pystyneet ennustamaan tulevat voimasuhdemuutokset parhaiten koko maassa. Tutkimme vaalitulosten ennustamismalleja jatkuvasti ja teemme uusia kokeiluja yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Vaaligalluppien lisäksi teemme säännöllisesti erilaisia yhteiskunnallisia kyselyjä erilaisista aiheista lähinnä media-asiakkaillemme.

Mediatutkimukset

Mainonta on tärkeää yritykselle uusien asiakkaiden houkuttelemisessa, uusissa tuotelanseerauksissa tai mielikuvien luomisessa ja brändäyksessä. On siis todella tärkeää tietää, miten mainonnassa ollaan onnistuttu ja miten sitä voitaisiin kehittää entistä tehokkaammaksi.

Onko mainoksenne aktivoinut asiakkaita tai potentiaalisia asiakkaita toimintaan? Onko mainos herättänyt positiivisia tai negatiivisia mielikuvia ja tunteita? Tuloksista saadaan selville, mitkä asiat mainonnassa onnistuivat ja missä voitaisiin parantaa seuraavaa kampanjaa ajatellen.

Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää!

0400 133 959
meks@media.fi