Meks tuottaa tulosta

Mainos bussissa sai aikaan asuntokauppaa!

Mainos bussissa sai aikaan asuntokauppaa!

Haaste:

Jalon Rakentajat Oy on v. 1986 perustettu rakennusliike. Yritys jatkaa JL-Rakentajat Oy:n nimellä Itä-Suomessa toimineen rakennusliikkeen toimintaa. Yrityksellä oli tavoitteena löytää asiakkaita Päivärannassa ja Särkiniemessä oleviin asuntokohteisiin. Alueellisesti erityisesti Kuopion pohjoispuolella asuvat työssäkäyvät ihmiset sekä yliopistoalueella työskentelevät olivat ensisijaisena kohderyhmänä.

Ratkaisu:

Koska mainonnalla haluttiin tavoittaa tietyn alueen ihmisiä, tehtiin kohdennettu mainoskampanja bussimediassa. Mainokset näkyivät bussilinjoilla jotka kulkivat ko. alueilla – myytävien kohteiden ohi tai läheisyydessä. Mainosmuodoksi valikoitui video, sillä se on havainnollinen ja vaikuttava keino kohteiden esittelyyn kiinnostavasti.

Tulos:

Bussimedia todettiin tehokkaaksi markkinointikanavaksi. Se oli kustannustehokas ratkaisu niin taktiseen mainontaan kuin imagolliseen markkinointiviestintään. Näkyvyys bussimediassa sai aikaan ihan konkreettista asuntokauppaa sekä herätti laajasti kiinnostusta ja yhteydenottojen määrää heti kampanjan alusta alkaen.

 

Katso Jalon Rakentajat Oy:n bussimainokset:

”Lähdimme kokeilemaan mainontaa kokonaan uudessa kohdennettavassa ympäristössä. Näkyvyys bussimediassa on tuonut meille kauppaa ja herättänyt kiinnostusta. Käytämme bussimediaa jatkossakin ja voin suositella sitä lämpimästi myös muille.”

Merja Kokkonen
Asuntomyyjä, LKV
Jalon Rakentajat Oy

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.