Mainos bussissa sai aikaan asuntokauppaa!

Haaste:

Jalon Rakentajat Oy on v. 1986 perustettu rakennusliike. Yritys jatkaa JL-Rakentajat Oy:n nimellä Itä-Suomessa toimineen rakennusliikkeen toimintaa. Yrityksellä oli tavoitteena löytää asiakkaita Päivärannassa ja Särkiniemessä oleviin asuntokohteisiin. Alueellisesti erityisesti Kuopion pohjoispuolella asuvat työssäkäyvät ihmiset sekä yliopistoalueella työskentelevät olivat ensisijaisena kohderyhmänä.

Ratkaisu:

Koska mainonnalla haluttiin tavoittaa tietyn alueen ihmisiä, tehtiin kohdennettu mainoskampanja bussimediassa. Mainokset näkyivät bussilinjoilla jotka kulkivat ko. alueilla – myytävien kohteiden ohi tai läheisyydessä. Mainosmuodoksi valikoitui video, sillä se on havainnollinen ja vaikuttava keino kohteiden esittelyyn kiinnostavasti.

Tulos:

Bussimedia todettiin tehokkaaksi markkinointikanavaksi. Se oli kustannustehokas ratkaisu niin taktiseen mainontaan kuin imagolliseen markkinointiviestintään. Näkyvyys bussimediassa sai aikaan ihan konkreettista asuntokauppaa sekä herätti laajasti kiinnostusta ja yhteydenottojen määrää heti kampanjan alusta alkaen.

 

Katso Jalon Rakentajat Oy:n bussimainokset:

”Lähdimme kokeilemaan mainontaa kokonaan uudessa kohdennettavassa ympäristössä. Näkyvyys bussimediassa on tuonut meille kauppaa ja herättänyt kiinnostusta. Käytämme bussimediaa jatkossakin ja voin suositella sitä lämpimästi myös muille.”

Merja Kokkonen
Asuntomyyjä, LKV
Jalon Rakentajat Oy

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää