Meksin digitaalinen ulkomainonta on saanut kokeneen johtajan. Huhtikuun 15. päivä työnsä aloittaneen Elina Sohlbergin vastuulla on digitaalisen ulkomainonnan kasvun rakentaminen yhdessä DOOH-johtoryhmän kanssa.
– Ulkomainonta on tällä hetkellä mediaryhmistä ainoa, joka kasvaa tässä haastavassa taloustilanteessa. Mielestäni digitaalisessa ulkomainonnassa on Suomessa vielä paljon mahdollisuuksia hyödyntämättä, ja Helsingin kaupungin kilpailutuksen osavoiton myötä olemme tässä kisassa mukana. Näen Meksin ulkomainosalan vahvana haastajana. Kilpailuhenkisenä ihmisenä pidän siitä, että pääsen vaikuttamaan asioihin juuri tässä vaiheessa haastajan roolissa.
Sohlbergilla on vahva näkemys alalla menestymiseen. Hän on työskennellyt pitkään ulkomainosyhtiö JCDecauxilla sekä useassa eri mediatoimistossa.
– Erityisesti suurimmille mainostajille on tärkeää, että mainonnan verkosto on kunnossa ja sitä kehitetään ja laajennetaan. Näin kampanjoista saadaan onnistuneita kokonaisuuksia ja voidaan puhua ratkaisuista.
Sohlbergin tavoitteena on laajentaa ja syventää mediatoimistoyhteistyötä.
–Kilpailu alalla on kovaa, ja tässä pärjäävät ne, joilta ostaminen on vaivattominta, unohtamatta houkuttelevaa tarjoamaa.