Siirry sisältöön

Algoritmeja hyödyntävää ostamista

Ohjelmallinen ostaminen hyödyntää algoritmeja ja automaatiota saadakseen brändillesi osuvimmat mainospaikat reaaliajassa. Mainostilaa myydään ja ostetaan ennalta asetettujen ehtojen mukaisesti. Meksin mainospaikkoja kaupataan sekä avoimessa että suljetussa huutokaupassa.

Meksin ohjelmallinen ostaminen perustuu dataan ja tarjoaa arvokasta tietoa myös yleisösi käyttäytymisestä. Suuret brändit hyödyntävät ohjelmallista ostamista laajojen kampanjoiden hallintaan, mutta myös pienemmät yritykset hyötyvät sen tarkoista kohdennusmahdollisuuksista.

+
0
digitaalista uutismediaa
0
Milj.
kuluttajaa viikossa
0
%
suomalainen

Ohjelmallisen ostamisen ratkaisumme

Tutustu valmiisiin ratkaisuihimme tai tehdään yhdessä joustavampi ratkaisu.

Suosituimmat vaihtoehtomme

Pakettikaupalla digitaalista mainonta

Täältä löydät Meksin suosituimmat digitaalisen mainonnan tuotteet ja pakettiratkaisut. Tutustu ja löydä helposti yrityksellesi sopiva vaihtoehto.

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediakonserni Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.

Olen töissä markkinointi- ja mediatoimistossa