Oletko kiinnostunut display-mainonnasta ja haluaisit oppia siitä lisää? Tässä artikkelissa pyrimme kertomaan display-mainonnan hyödyistä ja kyseisen mainosmuodon vahvuuksista. Artikkelin luettuasi tiedät, miksi display on hyvä valinta liiketoimintasi kasvattamiseen!
Display-mainonnan hyötyjä x5
Display-mainontaa voi ostaa eri toimijoiden kautta ja erilaisiin verkostoihin. Tässä artikkelissa keskitymme kuitenkin omiin display-ratkaisuihimme – tuotteisiin, jotka varmuudella tunnemme ja joiden ominaisuuksista kerromme mielellämme. Alta löydät heti viisi tiivistä hyötyä, jotka mainostajan on hyvä tietää.
1 Mitattavuus
Digimainonta yleensä on tuonut mainostajille mitattavamman mainonnan. Display-mainonta jättää aina jälkeensä konkreettisia lukuja, jotka helpottavat ymmärtämään mainonnan onnistumista. Toimitamme kampanjoista aina kampanjaraportin ja saavutetut tulokset käydään asiakkaan kanssa yhdessä läpi.
2 Kohdentaminen
Display-mainonnan hyötyihin voidaan lukea sen hyvä kohdennettavuus. Mainontaa voi kohdentaa alueellisella tasolla mutta myös esimerkiksi sisällön perusteella. Tämä tarkoittaa sitä, että mainontaa voidaan näyttää sellaisen sisällön yhteydessä, johon mainostajan yritystoiminta liittyy.
Yhtä hyvin mainontaa voi kohdistaa esimerkiksi ammatin tai koulutuksen mukaan. Sisältöperusteinen kohdentaminen vaikuttaa mainonnan tehokkuuteen positiivisesti.
3 Kustannustehokkuus
Verkkopalveluissamme mainostaminen voi olla hyvinkin kustannustehokasta, mutta silti toimivaa. Perinteisen painetun lehtimainonnan mainos nähdään yleensä kerran, jonka takia se on kaikista tehokkainta isoilla mainospaikoilla, joilla on suuri huomioarvo.
Display-mainontaa näytetään valitulla kampanja-ajalla useita kertoja eikä sen näkyminen rajoitu vain yhteen hetkeen. Sen takia pienemmälläkin mainospaikalla voi olla erittäin hyvä huomioarvo. Digimainonta on usein yleiselläkin tasolla edullisempaa painettuun mainontaan nähden.
4 Mainosmahdollisuudet
Display tarjoaa mukavan monipuoliset mahdollisuudet kohdennuksen lisäksi myös mainospaikkojen ja käytettävän mainosmuodon osalta. Mainoksissa on mahdollista hyödyntää esimerkiksi videota, rich mediaa tai GIF-toteutusta. Mainoksen sisältö ja toteutustapa ovat tärkeässä roolissa mainonnan onnistumisen kannalta.
5 Bränditurvallisuus
Kun mainostat verkkopalveluissamme, tiedät aina, minkälaisessa ympäristössä mainoksesi näkyy. Lehtibrändiemme verkkopalvelut ovat tunnettuja ja laadukkaita mainosympäristöjä, joilla on sitoutunut lukijakunta.
Display-mainontaan pääset tutustumaan lisää tuotesivullamme!
Kohderyhmälähtöisellä ajattelulla tavoitat uusia asiakkaita
Display-mainonta on mainio tapa tavoittaa täysin uusia asiakkaita varsinkin silloin, jos mainonta on nojannut pitkälti yhteen ja samaan mediaan. Eri medioilla on yleensä eri käyttäjäkunnat, jolloin yhdessä mediassa mainostaminen ei tavoita kuin tietyn osan yrityksen kohderyhmästä.
Kohderyhmätuntemus onkin mainonnan näkökulmasta tärkein asia, kun mietit tulevia mediavalintoja ja mainoseurojen sijoittamista. Liiketoiminnan kasvattaminen uusien kohderyhmien avulla ei onnistu, jos mainostaminen tapahtuu medioissa, joilla on täysin sama käyttäjäkunta. Tämän takia pienetkin mainostajat hyötyvät asiantuntijoidemme osaamisesta, sillä he osaavat kertoa miten hyödynnät eri medioita optimaalisesti ja käytät digimainosbudjettisi parhaalla mahdollisella tavalla.
Tutustu mainospaikkoihin sekä paketteihin ja hintoihin alta!