
Kun meidän mainio avainasiakaspäällikkö ja DOOH-mainonnan asiantuntija Tero Viinikainen astuu huoneeseen, tuo hän mukanaan pitelemätöntä positiivisuutta ja pirskahtelevaa elämäniloa! Samalla syntyy myös luovia ratkaisuja asiakkaidemme mainontaan.
📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?
Vuonna 2007.
📣 Miks Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?
Aloitin vuonna 2007 Etelä-Suomen Sanomien markkinoinnissa työharjoittelijana. Brändi oli arvostettu ja olin kuullut, että Etlari oli hyvä paikka tehdä töitä. Toiveissani oli, että voisin harjoittelun jälkeen saada talosta muitakin töitä. Tällä tiellä ollaan edelleen.
📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?
Vesipullon ja kahvikupin lisäksi työpöydälläni on useampi suunnitteilla oleva kokonaisuus asiakkaille. Myös vuosisopimusten laatiminen ja kiekkokauden avaus täyttävät työpöytääni päivittäisten tarjouspyyntöjen ohella.
📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?
Pitkien vuosineuvottelujen päätteeksi asiakas sanoi minulle: ”Silloin kun molempia vi****aa yhtä paljon, niin aletaan olla lähellä.” Lyötiin kättä päälle ja tehtiin sopimukset seuraavallekin vuodelle.
📣 Mikä motivoi?
Onnistumiset! Minun, työkavereiden ja asiakkaiden. Varsinkin, jos olen onnistunut auttamaan jotain toista onnistumaan, se motivoi.
📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?
Markkinointia ei tarvitse miettiä yksin. Tehdään yhdessä! Hyvin suunniteltuna ja oikeilla panostuksilla oikeisiin paikkoihin saa parhaan hyödyn.
📣 Miten lataat akkuja työpäivien vastapainoksi?
Oma koti keskellä metsää toimii loistavana laturina. Puuhastelen koirien ja kissojen kanssa, käyn kävely- ja juoksulenkeillä tai urheilen jotain muuta.