Siirry sisältöön
Me meksiläiset

Me meksiläiset – Verner Partanen innostuu, kun pääsee selättämään haasteita

Artikkelin kuva

Superskarppi asiakkuuspäällikkömme Verner Partanen kertoo vinkkinsä kevään mainoskampanjointiin

📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?

Meks-tarinani alkoi reilut kolme vuotta sitten, kun minua kysyttiin töihin Meksille. Keskustelujen aikana tuli nopeasti tunne, että täällä välitetään työntekijöistä, on paljon mahdollisuuksia kehittyä ja että ollaan menossa eteenpäin.

📣 Miksi Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?

Meksillä kiinnosti erityisesti se, että yritys katsoo tulevaisuuteen ja tarjoaa kehitysmahdollisuuksia. Täällä on hyvä pöhinä ja suunta on oikea.

📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?

Työpöydälläni on tällä hetkellä kevään ja kesän kampanjoiden suunnittelua asiakkaiden kanssa.

📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?

Mieleenpainuvin asiakaspalaute on ollut kampanjamme PiiPoon LEGO-tapahtumaan, joka sai aikaan sellaisen kävijäryntäyksen, että Helsingin Messukeskus meinasi ratketa.

📣 Mikä motivoi?

Minua motivoi erityisesti haastavat kokonaisuudet, joissa pääsee käyttämään hoksottimia ja luovuutta. Eli ratkaisemaan, miten pystymme vastaamaan johonkin tarpeeseen tai tavoittamaan tietyn kohderyhmän.

📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?

Ole rohkea, uskalla erottua ja hyödynnä monikanavaisuutta.

Kysymyksesi seuraavalle meksiläiselle?

📣 Mikä on ollut tähän mennessä opettavaisin kokemus työssäsi Meksillä?