
Superskarppi asiakkuuspäällikkömme Verner Partanen kertoo vinkkinsä kevään mainoskampanjointiin
📣 Milloin Meks-tarinasi alkoi?
Meks-tarinani alkoi reilut kolme vuotta sitten, kun minua kysyttiin töihin Meksille. Keskustelujen aikana tuli nopeasti tunne, että täällä välitetään työntekijöistä, on paljon mahdollisuuksia kehittyä ja että ollaan menossa eteenpäin.
📣 Miksi Meks: mikä työmahdollisuudessa kiinnosti?
Meksillä kiinnosti erityisesti se, että yritys katsoo tulevaisuuteen ja tarjoaa kehitysmahdollisuuksia. Täällä on hyvä pöhinä ja suunta on oikea.
📣 Mitä sinulla on työpöydälläsi juuri nyt?
Työpöydälläni on tällä hetkellä kevään ja kesän kampanjoiden suunnittelua asiakkaiden kanssa.
📣 Mikä on ollut mieleenpainuvin asiakaspalaute?
Mieleenpainuvin asiakaspalaute on ollut kampanjamme PiiPoon LEGO-tapahtumaan, joka sai aikaan sellaisen kävijäryntäyksen, että Helsingin Messukeskus meinasi ratketa.
📣 Mikä motivoi?
Minua motivoi erityisesti haastavat kokonaisuudet, joissa pääsee käyttämään hoksottimia ja luovuutta. Eli ratkaisemaan, miten pystymme vastaamaan johonkin tarpeeseen tai tavoittamaan tietyn kohderyhmän.
📣 Vinkkisi Meks-mainostajalle?
Ole rohkea, uskalla erottua ja hyödynnä monikanavaisuutta.