Meksin digitaalisella ulkomainonnalla tavoittaa Suomen suurimman talousalueen ostovoimaisimman yleisön

Helsinkiin rakentuvan digitaalisen ulkomainonnan verkoston ensimmäiset 32 digisuurtaulupintaa valmistuvat 5.8. alkaville kampanjoille.

Helsingin kaupungin uudet digitaaliset ulkomainospinnat tarjoavat 225 mahdollisuutta huomattavalle kohtaamiselle – kaupunkiin rakentuu 55 digisuurtaulun ja 170 näyttöpinnan pystydigiverkosto alkuvuoteen 2025 mennessä. Valmistuessaan Meksin digitaalisen ulkomainonnan verkostot sijoittuvat ympäristöihin, joissa liikkuu 98 % pääkaupunkiseudun väestöstä.

Ensimmäiset 32 pintaa sijaitsevat ohittamattomissa liikenteen solmukohdissa, erinomaisesti tavoittavissa pääkaupunkiseudun tieliikenneympäristöissä:

Tieliikenneympäristö tavoittaa PK-seudulla 86 % teillä liikkuvista, jopa 3,2 kertaa viikossa.

Digisuurtaulut sijoittuvat pääkaupunkiseudun tieliikenneympäristöön, vilkasliikenteisten sisään- ja ulosajoväylien varteen sekä kokoajakaduille. Tässä ympäristössä liikkuu viikoittain 635 tuhatta ihmistä.

Uudet digisuurtaulut ovat kaksipuoleisia näyttöjä, ja ne mahdollistavat liikkuvan kuvan. Mainoskampanjat ovat räätälöitävissä mainostajan tarpeisiin ja kohdennettavissa alueellisesti kellon tai jopa säätilan mukaan. Valittavana on myös valmiiksi paketoituja ratkaisuja.

Meksin digisuurtaulukampanjan joustavuus tarjoaa mahdollisuuden isoon näkyvyyteen pienelläkin budjetilla. Mediatila sopii kaiken kokoisille asiakkaille, tarkoin valitusta paikallisesta valtakunnalliseen peittoon.

– Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja halunneet säilyttää kattavan räätälöitävyyden ulkomainonnan tuotteillamme. Kaikki uudet tuotteemme ovat myynnissä 5 sekunnin ja 10 sekunnin spotteina, täysillä ja puolikkailla toistoilla, valmiina paketteina tai räätälöitävinä ratkaisuina aina yksittäisistä mainospinnoista alkaen, Meks ulkomainonnan asiakkuusjohtaja Tommi Fäldt kertoo.

Digitaalinen ulkomainonnan verkosto laajenee Helsingissä kaupunkiympäristöön, jossa se tavoittaa 86 % kaupungilla liikkuvista, jopa 4,2 kertaa viikossa.

Meksin ulkomainonnan ratkaisut luovat urbaania kaupunkikuvaa. Loppuvuodesta Helsingin esikaupunkialueelle rakentuu pystydigiverkosto kulkuväylien ja palveluiden välittömään läheisyyteen.

Meksin digitaalisen ulkomainonnan ratkaisuihin kuuluu digisuurtaulujen ja pystydigiverkoston lisäksi bussimedia sekä digitaalinen liikenneasemamedia.

Meks on suurin kotimainen digitaalisen ulkomainonnan toimija, jolla on valtakunnallisesti kattavin digitaalisen ulkomainonnan peitto. Digitaaliset ulkomainosratkaisumme sijaitsevat ympäristöissä, jotka tavoittavat 87 % suomalaisista.

Tavoittavuuslukujen lähde: Kantar Mind 2023.

Meks ulkomainonta

Lisätietoja:

Elina Sohlberg
Meks Suurasiakasmyynnin myyntijohtaja
p. 050 5441 827
elina.sohlberg@media.fi

Tommi Fäldt
Meks ulkomainonnan asiakkuusjohtaja
p. 050 388 0820
tommi.faldt@media.fi