Avaussivun hallinta on mainospaikka, joka avautuu kaikille lukijoille, jotka saapuvat uutismediaan. Mainospaikka on asiakkaan käytössä yksinoikeudella yhden vuorokauden ajan.
Kovassa kilpailutilanteessa brändien on löydettävä tehokkaita keinoja erottautua. Yksi tehokkaimmista tavoista on käyttää isoa mainospaikkaa yksinoikeudella digitaalisessa mainonnassa. Avaussivun hallinta mahdollistaa tämän edun – ottaa viestillesi paalupaikan digissä.
Avaussivun hallinta on tehokas työkalu brändin rakentamiseen ja taktisiin kampanjoihin. Tässä muutamia sen valtteja:
Korkea huomioarvo, pitkä muistijälki
Avaussivun hallinta -mainospaikalla mainostajan brändi ja viesti on ainoa näkyvillä oleva sisältö, mikä lisää huomioarvoa ja vähentää kilpailijoiden vaikutusta. Tämä varmistaa, että viestisi tavoittaa kohdeyleisön ilman häiriötekijöitä.
Isoa mainospintaa hyödyntämällä voidaan toteuttaa näyttäviä visuaalisia toteutuksia, jotka muistetaan. Myös taktisissa kampanjoissa ja esimerkiksi tapahtumamainonnassa mainospaikan korkeasta huomioarvosta saadaan merkittävää hyötyä.
Kohdennettu yleisö
Avaussivun hallinta sijoitetaan tarkasti valittuun mediaympäristöön, jossa kohderyhmäsi liikkuvat. Tämä parantaa mainonnan osuvuutta ja tehoa, sillä viestisi tavoittaa juuri ne ihmiset, jotka ovat todennäköisimmin kiinnostuneita tuotteistasi tai palveluistasi.
Yksinoikeudella sinun
Avaussivun hallinta on tehokas mainonnan keino tavoittaa yleisö nopeasti halutussa mediaympäristössä. Yksinoikeudella toteutettu mainospaikka jättää vahvan muistijäljen.
Yksinoikeus yhdistettynä hyvin toteutettuun luovaan ratkaisuun, auttavat erottumaan kilpailijoista taktisissa ja brändikampanjoissa. Nämä asiat tekevät avaussivun hallinnasta hyvin monikäyttöisen mainosratkaisun osaksi yrityksen markkinointitekemistä toimialasta riippumatta.