Asiakastarinat: Digitaalinen ulkomainonta

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla
5.8.2024

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin
7.5.2024

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa
10.4.2024

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet
21.3.2024

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää
Monikanavainen tapahtumamainonta sai aikaan kävijäryntäyksen
11.12.2023

Monikanavainen tapahtumamainonta sai aikaan kävijäryntäyksen

LUe lisää
Bussimedialla vahvistat tehokkaasti rekrykampanjoitasi
7.11.2023

Bussimedialla vahvistat tehokkaasti rekrykampanjoitasi

LUe lisää
Kesäsesongin monikanavainen mainonta aktivoi – asiakkaat jonottivat uuteen bistroon
3.11.2023

Kesäsesongin monikanavainen mainonta aktivoi – asiakkaat jonottivat uuteen bistroon

LUe lisää
Tahko tavoitti massoja Black Friday -eduilla
15.9.2023

Tahko tavoitti massoja Black Friday -eduilla

LUe lisää
Palvelutukku Kolmion tavoitteet täyttyivät monikanavaisella markkinoinnilla
28.8.2023

Palvelutukku Kolmion tavoitteet täyttyivät monikanavaisella markkinoinnilla

LUe lisää
Monikanavainen markkinointi tuplasi huomioarvon ja aktivoi jopa kolminkertaisesti
27.6.2023

Monikanavainen markkinointi tuplasi huomioarvon ja aktivoi jopa kolminkertaisesti

LUe lisää
Noli Studios luottaa paikannukseen – mainonta HSL:n busseissa tavoittaa kohderyhmän
25.4.2023

Noli Studios luottaa paikannukseen – mainonta HSL:n busseissa tavoittaa kohderyhmän

LUe lisää
Kahvila luotti bussimediaan ja pöydät täyttyivät herkuttelijoista
3.4.2023

Kahvila luotti bussimediaan ja pöydät täyttyivät herkuttelijoista

LUe lisää

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti
yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediakonserni Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.