Luvassa huomattavia kohtaamisia

TEE ELÄMÄN
PYSÄYTTÄVIMMÄT
MAINOSHETKET
DIGITAALISELLA
ULKOMAINONNALLA

3,1

DIGITAALISTA ULKOMAINONTAA JOPA 87 % SUOMALAISISTA VIIKOITTAIN TAVOITTAVISSA YMPÄRISTÖISSÄ*

Luomme huomattavia ja ohittamattomia kohtaamisia brändin ja ihmisten välille tehokkailla, innovatiivisilla ja vastuullisilla mainosratkaisuillamme. Olemme siellä, missä ihmiset virtaavat. (*Kantar Mind 2023).
LUE LISÄÄ

Digitaalisen ulkomainonnan ratkaisumme

DIGI-
SUURTAULUT

Suomen suurin, lähes 200 mainosnäytön digitaalinen liikennemedia tavoittaa autoilijat valtakunnallisesti – Helsingistä Kemijärvelle.
Tutustu tarkemmin

DIGITAALINEN
BUSSIMEDIA

Ainutlaatuinen valtakunnallinen joukkoliikennemedia, jossa mainonta on kohdennettavissa reaaliaikaisen sijaintitiedon perusteella. Tavoittaa jo yli 40 paikkakunnalla.
Tutustu tarkemmin

DIGITAALINEN 
LIIKENNEASEMA-
MEDIA

Valtakunnallisesti ja paikallisesti tavoittava mediaverkosto käsittää yli 200 Neste-liikenneasemaa Helsingistä Kilpisjärvelle.
Tutustu tarkemmin

PYSTYDIGI-
VERKOSTO

Helsingin esikaupunkialueelle rakentuva 170 mainospinnan verkosto, kaupungilla liikkuvan väestön tavoittava media.
Tutustu tarkemmin
Helsingin uusi digitaalinen ulkomainosverkosto

225 mahdollisuutta huomattavalle kohtaamiselle Helsingissä.

Helsingissä ja PK-seudulla digitaalisen ulkomainonnan verkosto tavoittaa 98 % väestöstä, jopa 8,3 kertaa viikossa. (Kantar Mind 2023)

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt

Muutos on ollut valtava ja olemme saavuttaneet tavoitteemme. Halusimme olla kolmen  toimialueemme halutuin yhteistyökumppani sekä asiakkaillemme että tavarantoimittajillemme ja siinä onnistuimme.

Ilpo Paasolainen, Toimitusjohtaja, Palvelutukku Kolmio
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.