Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainosverkosto tavoittaa nyt ulkona diginä enemmän kuin ikinä – valtakunnallisesti ja paikallisesti. Mainoksia katsotaan liikenneasemilla, busseissa, henkilöautoissa, katujen ja teiden varsilla.
Katsojat tekevät ostopäätöksiä. Suomen ainoalla aidosti valtakunnallisella ulkomainosverkostolla tavoitetaan viikossa jopa 1,8 miljoona eri katsojaa. Digitaalisen ulkomainonnan bruttotavoittavuus on suuri. Esimerkiksi Neste-medialla saavutetaan viikon aikana 2,5 miljoonaa kontaktia.
Tutkitusti tavoittavaan mediaan on turvallista laittaa mainosviesti tarjolle ja antaa ostoherätteiden puraista!
Brändimielikuvan luomisen ja vahvistamisen kannalta otollisin kohderyhmä on 15-29 -vuotiaat. Tässä ikäryhmässä digitaaliset ulkomainosmediamme tavoittavat jopa 60%.
Tavoittavuus on poikkeuksellisen vahvaa myös päättäjäkohderyhmässä, jossa viikossa tavoitetaan kaksi kolmesta johtavassa asemassa olevasta ja yrittäjistä joka toinen. Digitaalisella ulkomainonnalla luodaan mielikuvaa ja tehdään tulosta siellä, missä ihmiset liikkuvat.