Googlen mainosratkaisulla tavoitat yli 90% suomalaisista ja näyt silloin, kun potentiaaliset asiakkaasi etsivät sinua!
Google-markkinointiratkaisut jakautuvat Meksillä kolmeen osioon: Google-hakusanamainonta, Google Display-mainonta ja Youtube-mainonta.
Hakusanamainonta tarkoittaa Googlen normaalihakua, johon kirjoitetaan hakusana ja tämän jälkeen Google tarjoaa eri vaihtoehtoja. Ylimmissä linkeissä lukee sana ”mainos”, nämä ovat mainoksia, joita Googlen hakusanamainonnalla teemme.
Google Display-mainonta tarkoittaa Google Display Networkia; tämä verkosto kattaa yli 2 miljoonaa verkkosivustoa ympäri maailman ja tavoittaa yli 90% internetin käyttäjistä; se on Display-mainontaa ja voidaan kohdentaa tarkasti valittuihin yleisöihin.
Youtube-mainonta toteutetaan Youtuben videoympäristössä. Vaihtoehtoina löytyy monia erilaisia markkinointiratkaisuja.
Kaikkia kampanjoita kohdennetaan aina mahdollisimman tarkasti, jotta viesti saadaan vietyä oikeille ihmisille oikeassa muodossa. Kohdennusvaihtoehtoja ovat esimerkiksi: ikä, sukupuoli, kiinnostunut rakentamisesta, alue (Tampere +50km). Kohdennustapoja on tuhansia erilaisia, ja meidän mainonnan ammattilaisemme asettavat ne käsin jokaiseen kampanjaan.
Kaikki Google-tekijämme ovat Google-sertifioituja.
mobiilikäyttäjistä soittaa yrityksille suoraan mainoksista
Googlen hakukoneen käyttäjistä siirtyy hakutulosten toiselle sivulle
miljoonaa hakua päivittäin Googlen kautta Suomessa
Google Ads -mainosverkoston aineisto-ohjeet
”Googlen hakusanamainonta varmistaa näkyvyytesi silloin kuin potentiaaliset asiakkaasi etsivät sinua. Näkyessäsi yrityksellesi tärkeillä sanoilla Googlen hakutuloksissa varmistat, että olet mukana kilpailussa keräämässä mahdolliset asiakkaat verkkosivustollesi. Kun itse tarvitset jotain tuotetta tai palvelua, miten lähdet liikkeelle?”
Antti Hirvonen Digimarkkinoinnin tuotepäällikkö
Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.