Meks-verkostomme koostuu 67 luotettavasta ja paikallisesta uutismediasta. Meidän kautta varmistat mainosviestisi näkyvyyden oikeissa kohderyhmissä luotettavissa uutismedioissa.
Display-mainonnalla rakennat sekä brändillesi tunnettavuutta että ohjaat kuluttajia omille sivuillesi. Display-mainospaketit olemme rakentaneet laiteriippumattomaksi eli mainoksesi näytetään niissä laitteissa, mitä lukijat kulloinkin käyttävät päivän aikana. Voit myös kohdentaa mainontaa ainoastaan tietokoneelle tai puhelimeen.
Meillä on käytössä IAB-standardien mukaiset mainoskoot, rich media -ratkaisut ja videomainokset.
Display-mainonnan hinnasto
Massamediaratkaisuilla rakennetaan kampanjalle nopeasti ja tehokkaasti peittoa ilmiöiden luomiseksi sekä liikenteen ohjaamiseksi verkkosivuillesi, laskeutumissivulle tai verkkokauppaasi. 65 uutismedian verkkopalvelua tarjoavat mainostajalle luotettavan mainosympäristön paikalisuutismedioissa. Mainos tavoittaa paikallisen kuluttajan paikallisessa uutismediassa. Mediaympäristön luotettavuus vaikuttaa vahvasti kuluttajien mainontaan suhtautumiseen, paikallisuudella on merkitystä mainonnan teholle.
Katso kaikki verkkopalvelumme
Tarjoamme mainostajille useamman tavan kohdentaa mainontaa. Kontekstuaalisella kohdennuksella tavoitat yleisön halutun asiasisällön yhteydessä.
Kontekstuaalisia mainonnan kategorioita meillä on tällä hetkellä:
Autot, autoilu, asuminen, harrastukset, hyvinvointi, julkkikset, lapsiperheet, lapset ja nuoret, lifestyle, liikenne, liikunta, luonto, koti, kotimaa, kotoilu, kulttuuri, matkailu, kotimaan matkailu, ulkomaan matkailu, moottoriajoneuvot, muoti, oma raha, paikallisuutinen, piha ja puutarha, politiikka, rahoitus, ravintolat, rakentaminen, ruoka ja juoma, ruokareseptit, sää, talous, tapahtumat, teknologia, terveys, tiede, työelämä, ulkoilu, urheilu, uskonto, viihde, vapaa-aika, ympäristö, yritykset, seniorit, trendit.
Näiden lisäksi mainonnan voi kohdentaa myös paikkakuntiin tai yksittäisiin asiasanoihin.
Kontekstuaalisen mainonnan kohdennuslisä CPM-hintaan on 2 euroa/kohdennus.
Tarjoamme mainostajille monipuoliset kohdennusvaihtoehdot halutun kohderyhmän tavoittamiseksi. Asiakas voi valita yhdessä asiantuntijamme kanssa yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle. Mainontaa voi kohdentaa kohderyhmän sosiodemografisten tietojen perusteella kuten sukupuolen, iän, ammattiaseman, koulutuksen, tulotason tai asumistavan. Kohdentamisen voi valita myös kuluttajan kiinnostusalueiden perusteella, jolloin tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen.
Käytämme kohdennuksissa hyödyksi Relevant Data Audience -segmenttejä, tutustu segmentteihin.
Kohdennuslisä CPM-hintaan 2 euroa/kohdennus, B2B-segmentit alkaen + 4 euroa/kohdennus.
Muita kohdennustapoja: aika- ja laitekohdennus, remarketing (+ 20 % hintaan lisää).
Yksi tehokkaimmista displayn mainospaikoistamme on avaussivun hallinta (interstitiaali), jossa mainostaja saa lukijan jakamattoman huomion heti ensimmäisellä sivulatauksella mainoksen avautuessa automaattisesti muun sisällön päälle. Aineisto tavoittaa lukijan laiteriippumattomasti ja laadukkaasti niin tietokoneen, tabletin kuin puhelimenkin näytöltä.
Avaussivun hallinta on todella vaikuttava mainosmuoto, joka antaa paljon mahdollisuuksia toteuttaa visuaalisesti hyvinkin näyttäviä sisältöjä. Siksi se soveltuu erityisen hyvin esimerkiksi brändimainontaan. Korkean klikkaus-% ansiosta mainosmuoto toimii myös loistavasti taktiseen tarjousmainontaan.
Mainospaikka myydään jokaiselle päivälle yksinoikeudella yritykselle, mikä lisää mainoksen tehoa entisestään.
Alla esimerkkejä avaussivun hallinnan mainoksista.
"Tavoitimme kohderyhmän erinomaisesti paikallisella medialla! Kampanja onnistui niin loistavasti, että konseptia käytetään jatkossakin. Saimme kartoitettua kotkalaisten toiveita ja näkemyksiä asuntojensa aidoista tarpeista. Kysymyksiin vastattiin erittäin sitoutuneesti. Nyt pääsemme hyödyntämään tietoa rakennusprojektissamme."
Merja Sundberg Toimitusjohtaja Kiinteistömaailma Kotka
uutismedian verkkopalvelua
miljoonaa uniikkia kävijää viikossa
Lähde: FIAM, Finnish Internet Audience Measurement
”Tarjoamme yrityksellesi näkyvyyttä luotettavissa ja paikallisissa uutismedioissa. Turvallinen kotimainen mediaympäristö heijastuu tutkitusti positiivisella tavalla myös mainostettavaan brändiin. Verkkopalveluidemme kävijät ovat kiinnostuneista sekä valtakunnallisista, mutta ennen kaikkea paikallisista uutisista, tapahtumista ja ilmiöistä.”
Anne Selonen Digimainonnan kehityspäällikkö
Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.