Display-mainonta

Display-mainonta

Display-mainonnalla rakennat sekä brändillesi tunnettavuutta että ohjaat kuluttajia omille sivuillesi. Display-mainospaketit olemme rakentaneet laiteriippumattomaksi eli mainoksesi näytetään niissä laitteissa, mitä lukijat kulloinkin käyttävät päivän aikana. Voit myös kohdentaa mainontaa ainoastaan tietokoneelle tai puhelimeen.

Meillä on käytössä IAB-standardien mukaiset mainoskoot, rich media -ratkaisut ja videomainokset.

 

Display-mainonnan hinnasto

 

Display-mainonnalla saavutat enemmän hyötyjä

  1. Tavoitat oikean kohdeyleisösi oikeaan aikaan ostopolulla.
  2. Löydät kanssamme oikeat mainosratkaisut, toimivat kanavat ja ajankohdat.
  3. Etsimme kohderyhmääsi puhuttelevan oikean mainosviestin.
  4. Saat myös massamedian näkyvyyden.
  5. Suunnittelemme puolestasi kohdennusvaihtoehdot. Samassa kampanjassa sinulla voi olla useita kohdennusvaihtoehtoja.
  6. Toimitamme sinulle kampanjan päätyttyä dataa, jota voit hyödyntää seuraavien kampanjoiden suunnittelussa.

Tarjoamme kahdenlaisia verkkopalveluratkaisuja

Massamediaratkaisuja

Massamediaratkaisuilla rakennetaan kampanjalle nopeasti ja tehokkaasti peittoa ilmiöiden luomiseksi sekä liikenteen ohjaamiseksi verkkosivuillesi, laskeutumissivulle tai verkkokauppaasi. Uutismedian verkkopalvelut tarjoavat mainostajalle luotettavan mainosympäristön paikalisuutismedioissa. Mainos tavoittaa paikallisen kuluttajan paikallisessa uutismediassa. Mediaympäristön luotettavuus vaikuttaa vahvasti kuluttajien mainontaan suhtautumiseen, paikallisuudella on merkitystä mainonnan teholle.

 

Katso kaikki verkkopalvelumme

Kohdennettuja ratkaisuja

Kontekstuaalinen mainonta:

Tarjoamme mainostajille useamman tavan kohdentaa mainontaa. Kontekstuaalisella kohdennuksella tavoitat yleisön halutun asiasisällön yhteydessä.

  • Kontekstuaalinen mainonta perustuu sisältöpohjaiseen kohdentamiseen sen sijaan, että kohdentaminen olisi evästepohjaista.​
  • Kohdennus kohdistuu siis kuluttajiin, jotka sillä hetkellä kuluttavat tiettyä asiasisältöä.​
  • Mainos näytetään niiden artikkelin yhteydessä, joissa on esiintynyt kyseiseen aihealueeseen liittyvä asiasana.
  • Kun mainos kohdataan oikeassa mediaympäristössä, se jättää pidemmän muistijäljen.

 

Kontekstuaalisia mainonnan kategorioita meillä on tällä hetkellä:

Autot, autoilu, asuminen, harrastukset, hyvinvointi, julkkikset, lapsiperheet, lapset ja nuoret, lifestyle, liikenne, liikunta, luonto, koti, kotimaa, kotoilu, kulttuuri, matkailu, kotimaan matkailu, ulkomaan matkailu, moottoriajoneuvot, muoti, oma raha, paikallisuutinen, piha ja puutarha, politiikka, rahoitus, ravintolat, rakentaminen, ruoka ja juoma, ruokareseptit, sää, talous, tapahtumat, teknologia, terveys, tiede, työelämä, ulkoilu, urheilu, uskonto, viihde, vapaa-aika, ympäristö, yritykset, seniorit, trendit.

Näiden lisäksi mainonnan voi kohdentaa myös paikkakuntiin tai yksittäisiin asiasanoihin.

Kontekstuaalisen mainonnan kohdennuslisä CPM-hintaan on 2 euroa/kohdennus.

 

Yleisökohdentaminen / kiinnostuksen mukainen kohdennus tai demografia:

Tarjoamme mainostajille monipuoliset kohdennusvaihtoehdot halutun kohderyhmän tavoittamiseksi. Asiakas voi valita yhdessä asiantuntijamme kanssa  yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle. Mainontaa voi kohdentaa kohderyhmän sosiodemografisten tietojen perusteella kuten sukupuolen, iän, ammattiaseman, koulutuksen, tulotason tai asumistavan. Kohdentamisen voi valita myös kuluttajan kiinnostusalueiden perusteella, jolloin tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen.

Käytämme kohdennuksissa hyödyksi Relevant Data Audience -segmenttejä, tutustu segmentteihin.

 

Kohdennuslisä CPM-hintaan 2 euroa/kohdennus, B2B-segmentit  CPM-hintaa alkaen + 4 euroa/kohdennus.

Muita kohdennustapoja: aika- ja laitekohdennus, remarketing (+ 20 % hintaan lisää).

Avaussivun hallinta

Yksi tehokkaimmista displayn mainospaikoistamme  on avaussivun hallinta (interstitiaali), jossa mainostaja saa lukijan jakamattoman huomion heti ensimmäisellä sivulatauksella mainoksen avautuessa automaattisesti muun sisällön päälle. Aineisto tavoittaa lukijan laiteriippumattomasti ja laadukkaasti niin tietokoneen, tabletin kuin puhelimenkin näytöltä.

Avaussivun hallinta on todella vaikuttava mainosmuoto, joka antaa paljon mahdollisuuksia toteuttaa visuaalisesti hyvinkin näyttäviä sisältöjä. Siksi se soveltuu erityisen hyvin esimerkiksi brändimainontaan. Korkean klikkaus-% ansiosta mainosmuoto toimii myös loistavasti taktiseen tarjousmainontaan.

Mainospaikka myydään jokaiselle päivälle yksinoikeudella yritykselle, mikä lisää mainoksen tehoa entisestään.

 

 

Tuotetietoa avaussivun hallinnasta:

  • Mainos näytetään käyttäjälle heti ensimmäisellä sivulatauksella
  • Mainos sulkeutuu automaattisesti 10-15 s. jälkeen
  • Mainos näkyy kaikilla laitteilla; tietokoneella, tabletilla ja puhelimella
  • Näytetään verkkopalvelussa kerran tunnissa
  • Mainosta näytetään yhdelle kävijälle enintään kolme kertaa päivässä (frekvenssi 3)
  • Mainostaja saa näkyvyyden yksioikeudella eli kyseisellä mainospaikalla voi olla vain yksi mainostaja/päivä
  • Koko on 600 x 700px, max 150 kt
  • Aineisto-ohje: vain kuva-aineisto .jpg tai .png (ei html5, video, rich media-aineistoja)
  • Aineisto sijoitetaan lehden päässä valmiiseen pohjaan, jossa mainoksen yläreunassa on valmiina lehden logo, sekä ”sulje mainos”-toiminto

 

Alla esimerkkejä avaussivun hallinnan mainoksista.

 

Meks tuottaa tulosta

"Meillä oli tarve saavuttaa markkina-alueemme asiakkaat mahdollisimman laajalla peitolla, jotta pystyisimme kohdentamaan mainontaa medioittain eri kohderyhmille. Tietoisuutta lisättiin mielikuvamainonnalla display-kampanjalla ja näköislehden välisivunmainoksella."
Veera Rytkönen, Markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Seppä
Lue lisää
"Paikallisessa mediaympäristössä pitkäjänteinen panostaminen display-mainontaan on näkynyt positiivisesti liiketoiminnassamme ja tuonut sivuillemme yli 10 000 kävijää. Kampanja kasvatti meidän tunnettuuttamme alueella. Lisääntyneen paikallisen näkyvyyden ansiosta asiakaskehitys on parantunut entisestään."
Christoffer Wickholm, Markkinointipäällikkö, LähiTapiola Uusimaa
Lue lisää
"Tavoitimme kohderyhmän erinomaisesti paikallisella medialla! Kampanja onnistui niin loistavasti, että konseptia käytetään jatkossakin. Saimme kartoitettua kotkalaisten toiveita ja näkemyksiä asuntojensa aidoista tarpeista. Kysymyksiin vastattiin erittäin sitoutuneesti. Nyt pääsemme hyödyntämään tietoa rakennusprojektissamme."
Merja Sundberg, Toimitusjohtaja Kiinteistömaailma Kotka
Lue lisää