Myös Joensuun ja Vaasan busseissa katsellaan pian mainoksia Mediatalo Keskisuomalaisen näytöiltä

Keskisuomalainen-konsernin Neonmedia on voittanut sekä Joensuun että Vaasan kaupunkien järjestämät viisivuotiset kilpailutukset informaatio- ja mainosnäyttöjen asentamisesta paikallisliikenteiden busseihin.

Joensuun kaupunki hankkii informaatio- ja mainosnäyttöjä 13 uuteen sähkötoimiseen paikallisliikenne Jojon bussiin ja sopimus laajenee vaiheittain kattamaan koko 25 bussin kaluston. Vaasan kaupungille Neonmedia toimittaa jo entuudestaan 12 bussin näyttötekniikan, joihin otetaan käyttöön etenemisformaatio. Lisäksi Vaasan kaupunki hankkii uudet näytöt 13 bussiin eli koko paikallisliikenne Liftin kalustoon. Vaasan paikallisliikenne laajenee ja palvelutaso paranee kesällä Mustasaaren tullessa mukaan liikennöintialueeseen

Koko Suomi täynnä Mediatalo Keskisuomalaisen näyttöpintoja

Neonmedia on valtakunnallisesti merkittävä bussien digitaalisten näyttöratkaisujen toimittaja. Kaikkiaan Neonmedialla on Suomessa jo lähes 1 500 bussien digitaalista näyttöä sekä kaupunkien paikallisliikenteessä että kaukoliikenteessä.

– Tarjoamme matkustajainformaatio on kaupunkien selkeä ykkösprioriteetti, kun ne kehittävät määrätietoisesti paikallisliikennettä. Nyt myös Mediatalo Keskisuomalaisen ydinalueiden ulkopuolelta on saatu hyvää sopimuskantaa bussimedian maantieteelliseksi levittämiksi, iloitsee Neonmedian toimitusjohtaja Jari Lähdemäki.

– Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalinen bussimainonta jatkaa kasvuaan. Joensuun ja Vaasan lisäksi Neonmedian näyttöjä on Suomen suurimpien kaupunkien busseissa, kuten Helsingin HSL:n busseissa, Tampereen Nysseissä ja Kuopion Vilkun busseissa. Mahdollisuutta toiminnan laajentamiselle myös Suomen ulkopuolelle on tutkittu. Joensuun ja Vaasan seudut täydentävät erinomaisesti Mediatalo Keskisuomalaisen valtakunnallisesti kattavaa toiminta-aluetta. Nyt toimitettavien Neonmedian näyttöjen myötä jo entuudestaan korkea tavoittavuutemme nousee, sanoo konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalisten ulkonäyttöjen DOOH-kokonaisuuteen kuuluu bussimainonnan lisäksi myös liikenneasemamedian yli 1000 digitaalista näyttöä Neste-asemilla ja 100 digitaalista Big One -mainosnäyttöä ympäri Suomen. Yhteensä Mediatalo Keskisuomalaisen painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista eli 71 prosenttia koko väestöstä.

Mainostaja, saat näkyvyyttä nopeasti ja helposti!

Digitaalisella ulkomainonnalla tavoitetaan massat, luodaan mielikuvaa ja tehdään tulosta siellä, missä ihmiset liikkuvat. Digitaalisella ulkomainosverkostollamme tavoitat kuluttajat kustannustehokkaasti ja helposti Etelä-Suomesta aina Lappiin saakka. Kerro meille kohderyhmäsi ja tavoitteesi ja anna kampanjasi mediamarkkinoinnin asiantuntijoidemme räätälöitäväksi. Pääset nauttimaan luotettavasta kumppanuudesta ja ostamisen helppoudesta eli saat helposti kaikki digitaalisen ulkomainonnan palvelut aina tutkimuksesta tuotantoon yhden kontaktin kautta niin valtakunnallisesti kuin alueellisesti. Saat tarjouksen ja kampanjasuunnittelun nopeasti!

Markkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi:

Kun haluat tavoittaa valtakunnallisesti

Kun haluat tavoittaa paikallisesti, valitse markkinoinnin asiantuntija läheltäsi