Mediatalo Keskisuomalaisen ammattilehti- ja asiakasviestintäliiketoimintayksikkö Omnipressin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty VTM Sari Mikkonen-Mannila. Omnipress Oy on Keskisuomalainen Oyj:n tytäryhtiö ja kuuluu Keskisuomalainen-konserniin. Mikkonen-Mannila siirtyy tehtävään A-lehdiltä.
Sari Mikkonen-Mannila on toiminut viimeiset kolme vuotta johtajana ja johtoryhmän jäsenenä kasvumarkkinointitoimisto Generossa, joka on osa A-lehdet-konsernia. Aiemmin hän on toiminut markkinointijohtajana HJK:ssa sekä suunnittelijana, luovana johtajana ja partnerina perustamassaan mainostoimisto Skandaalissa, joka myytiin kansainväliselle Publicis Group:lle.
Omnipress suunnittelee monikanavaista asiakasmediaa Suomeen ja ulkomaille noin 20 eri kumppanille sekä julkaisee ja kustantaa Aromi-, Shaker- ja Evento-ammattilehtiä. Vuonna 2019 Omnipress Oy:n liikevaihto oli 3,5 Me.
Mikkonen-Mannila aloittaa uudessa tehtävässä 1.2.2021.
Keskisuomalainen-konsernin konsernijohtaja ja Omnipress Oy:n hallituksen puheenjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi:
”Mediatalo Keskisuomalainen on hakenut viime vuosina järjestelmällisesti kasvua ja kehittänyt toimintaansa. Asiakas- ja sidosryhmämedia nähdään mediatalossa kiinnostavana ja potentiaalisena kasvumahdollisuutena, jolla on merkittävää synergiaa konsernin muuhun liiketoimintaan. Tähän liittyen konserni halusi rekrytoida alan huippuosaamista ja vahvat näytöt antanut Sari Mikkonen-Mannila sopii tähän rooliin loistavasti.”
Sari Mikkonen-Mannila:
”Olen jo vuosia päässyt seuraamaan sekä johtamaan markkinoinnin ja viestinnän muutosta ja digitalisoitumista aitiopaikalta. Omnipressillä on vahvat näytöt, arvostetut asiakkaat sekä taustalla ison konsernin tuki ja voima. Kiitän kunniasta ja lähden kehittämään Omnipressiä innolla ja intohimolla.”