Hämeen Sanomat, Hämeenlinnan Kaupunkiuutiset ja Forssan Lehti uudistavat verkkopalvelunsa


Hämeen Sanomien
, Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten ja Forssan Lehden verkkopalvelut uudistuvat lokakuun aikana. Vahvana alueellisen uutisoinnin kertojina ja markkina-alueen asiantuntijoina tuomme uusia mahdollisuuksia tuottaviin mainoskampanjoihin, olipa kyse brändin kirkastamisesta tai taktisesta mainonnasta. Alla muutamia nostoja tulevista uudistuksistamme ja mainosmuodoistamme. Tutustu uudistuksiimme ja katsotaan yhdessä kohderyhmänne parhaiten tavoittavat ratkaisut!

Nyt myös Hameenlinnankaupunkiuutiset.fi

Uudistuksen myötä kaupunkilehti Hämeenlinnan Kaupunkiuutiset saa oman verkkopalvelun. Tavoitat nyt suositun kaupunkilehden lukijat digitaalisen mainonnan kautta ja pääset hyödyntämään markkinoinnissasi myös verkkopalvelun uutuusarvon. Huomioithan, että hameenlinnankaupunkiuutiset.fi on kaikille lukijoille avoin uutiskanava.

Uudistunut ulkoasu lisää mainostesi kiinnostavuutta ja kasvattaa huomioarvoa

Hämeen Sanomien, Forssan lehden ja Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten ulkoasu-uudistus tuo yhtenäisen rakenteen sekä printtiin että verkkopalveluihin. Verkkouudistus tarjoaa asiakkaillemme entistä laadukkaamman ja turvallisemman mainosympäristön.

Mainonnan osalta uudistus on erittäin onnistunut ja mainokset nousevat nyt entistä paremmin esiin, kun sivusto on visuaalisesti rauhallisempi, kertoo myyntiryhmän vetäjä Santtu Pekarila.

Uusia mahdollisuuksia ja monipuolisia ratkaisuja erilaisiin mainonnan tarpeisiin

Vuoden 2022 digiuudistuksen tehokkaita vaikuttamisen keinoja ovat videomainonnan uudet tuotteet. Uudistus toi tulleessaan neljä uutta tuotetta videomainontaan Hämeen Sanomiin ja Forssan Lehteen.
Hyvin toteutettu tarina jättää katsojaan vahvan muistijäljen. Liikkuvakuva on vahva brändimainonnan väline ja soveltuu erinomaisesti myös taktiseen kampanjointiin. Se tarjoaa tehokkaan mahdollisuuden huomion herättämiseen ja parhaimmillaan video tiivistää monimutkaisenkin asian yksinkertaiseen muotoon. Video toimii sekä työkaluna, että tunteen herättäjänä.

Avaussivun hallinta, on mielenkiintoinen ja vaikuttava mainosmuoto, jolla saat lukijan jakamattoman huomion heti ensimmäisellä sivulatauksella mainoksen auetessa automaattisesti näkymään. Aineisto tavoittaa lukijan laiteriippumattomasti ja laadukkaasti. Mainoksen tehoa lisää entisestään, että mainospaikka myydään jokaiselle päivälle yksinoikeudella yhdelle mainostajalle.

Natiivilla saat laajaa näkyvyyttä ja mahdollisuuden syvällisempään kerrontaan tuotteesta tai palveluista luotettavassa uutismediassa. Natiivimainos nostetaan esiin uutisvirrassa entistä tehokkaammin tehosteväriä hyödyntäen.

Paikallinen digitaalinen uutismedia on tutkitusti ylivoimainen mainoskanava paikallisille kuluttajille suunnattuun mainontaan – käytössäsi on vahva alueellisen uutisoinnin verkosto

Verkkopalvelut mainoksineen kulkevat kätevästi lukijan mukana läpi vuorokauden, ja tavoittavat lukijat laiteriippumattomasti näkyen siellä missä lukijakin on. Mainospakettimme varmistavat kampanjan näkyvyyden niin tietokoneen, tabletin kuin puhelimenkin näytöltä.

Tietoykkösen Mediatalo Keskisuomalaiselle huhtikuussa 2022 tekemän tutkimuksen *) mukaan paikallinen digitaalinen uutismedia on tutkitusti ylivoimainen mainoskanava paikallisille kuluttajille suunnattuun mainontaan. Paikallisuuden merkitys on kasvanut ja verkkouutistemme lukijoille ykkösmotiivi sivuille tultaessa on paikallisuus. Lukijamme tutkitusti toivovat mainoksia paikallisista tapahtumista, palveluista ja tarjouksista.

–Paikallisen lehden verkkopalvelun paikallinen sisältö on kuluttajalle tärkeää, ja tutkimuksen perusteella mainossisältö paikallisessa digiuutismediassa on huomatumpaa, kiinnostavampaa ja aktivoivampaa, kuin mainokset valtakunnallisissa verkkopalveluissa tai somessa. Erityisesti paikallisille yrityksille paras mainosympäristö näyttää tutkimuksen valossa olevan nimenomaan paikallinen verkkopalvelu, kiteyttää Keskisuomalainen Oyj:n mediamyynnin B2B Insight Manager Tanja Herranen.

Mainostaja, ole osa uudistusta

Mediatalo Keskisuomalaisen digiverkostoon kuuluu 68 alue-, paikallis- ja kaupunkilehden verkkopalvelua, sekä kolme radion verkkopalvelua. Verkkouudistus on osa suurta kokonaisuudistusta, jossa kaikille konsernin uutismediatuotteille luotiin yhteinen tunnistettava ulkoasu. Paikallinen uutisointi ja mainonta luovat yhdessä ainutlaatuisen mainosympäristön viestillesi.

Uudistumme ja kehitämme palveluamme jatkuvasti, jotta voimme palvella sekä mainostajia että lukijoita entistä paremmin. Mainostaja, ole osa uudistusta ja uudenlaista kokemusta! Arvostamme mielipidettäsi, joten otamme mielellämme vastaan palautetta verkkouudistuksesta mainostajan näkökulmasta.

Mediatalo Keskisuomalaisen mediamarkkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi

Olipa tarpeesi paikallinen tai valtakunnallinen näkyvyys, saat tarjouksen ja kampanjasuunnittelun nopeasti. Kysy tarjous tutkitusti vahvaan mainoskanavaan heti!

Kun haluat tavoittaa Hämeen alueella  

 

 *) Vinkki, jos et ole vielä tutustunut, klikkaa tästä ja lue, miksi paikallinen digiuutismedia on ylivoimainen mainoskanava paikallisten tavoittamiseen