Tavoita juhannuksen viettoon matkaavat suomalaiset – hyödynnä ulkomainonnan paketit ja vuoden vilkkaimmat päivät liikenteessä

 

Juhannuksen meno- ja paluuliikenne ovat vuoden liikennehuippuja. Meksin ulkomainosmediat tavoittavat tehokkaasti massat sekä tienpäällä, busseissa että Neste-liikenneasemilla. Helpottaaksemme juhannuskansan tavoittamista vuoden vilkkaimpina liikennepäivinä teimme kolme kustannustehokasta, helposti ja nopeasti toteutettavaa valtakunnallista ulkomainonnan pakettia.

Varmaa on, että juhannusta juhlitaan ja väki kansoittaa lukuisat kesätapahtumat, valtatiet ja bussit. Neste-liikenneasemilla tankataan autot ja ihmiset. Digitaaliset ulkomainosmediat tavoittavat viikossa 2,5 miljoonaa suomalaista ja ovat osa kotimaan matkailijoiden juhannusta, jolloin liikennemäärät jopa kaksinkertaistuvat.

 

Meksin ulkomainonnan valtakunnallisilla paketeilla tavoitat juhannusliikenteessä 22.- 25.6.2023

1. Valtakunnallinen bussimedia, pikavuoroliikenne
215 mainospintaa, bruttokontaktit 4vrk 68 571.
Näkyvyyden hinta, mediabrutto 1 604 €.

2. Digitaalinen Neste-liikenneasemamedia valtakunnallisesti
sisältäen tankkaustapahtuman mittarinäytöt sekä myymälöiden sisänäytöt.
971 pintaa, bruttokontaktit 4vrk 998 063.
Näkyvyyden hinta, mediabrutto 6 737 €.

3. Bussimedian pikavuoro- ja Neste-liikenneasemamedia yhteispaketti
1186 pintaa, bruttokontaktit 4vrk 1 066 634.
Näkyvyyden hinta, mediabrutto 8 341 €.

 

Juhannuspaketin medioissa inspiroit ja luot ostoimpulsseja

Digitaalinen Neste-liikenneasemamedia – noin 1000 digitaalista näyttöä Neste-asemilla tavoittaa 1,3 milj. suomalaista viikossa. Optimaalisesti sijoitetut mainosnäytöt kiinnittävät tehokkaasti tankkaajaan huomion keskimäärin kahden ja puolen minuutin ajan. Liikenneasemamedia tavoittaa erityisen hyvin miehet ja nuoret aikuiset.

Mediavalinnassa painottuivat turvallinen mediaympäristö, jakamaton huomio tankkaamisen aikana ja laaja tavoittavuus kampanja-alueella. Palautteiden perusteella mainosvideot todella saivat tankkaajien huomion, ja impressioiden aikakohdennus tehosti monikanavaista kampanjaa tavoittamalla laajan kuluttajajoukon optimaaliseen aikaan.” – Linda Jones, Client Growth Lead, Nordic Morning

Valtakunnallisen näkyvyyden saamisen helppous yllätti positiivisesti. Haimme visuaalista massamediaa ja laajaa kontaktimäärää – ja nämä myös saimme.” -Sanna Tapio, Trade Marketing Manager, Varta Consumer Finland Oy

Digitaalisen bussimedian pikavuorot – 215 mainospintaa viikossa tavoittaa viikossa lähes 300 000 eri matkustajaa. Keskimääräisen kahden tunnin matka-aikana saat matkaajan keskeytymättömän huomion viestillesi. Juhannuksena ja koko kesän ajan bussit täyttyvät iloisista, kulutusalttiista lomalaisista. Bussissa tavoitat erityisen hyvin aktiiviset 15-29-vuotiaat.

Mainokset bussien digitaalisilla näytöillä luovat ostoimpulsseja arjen hankintoihin otollisella hetkellä. Mediaympäristö on kohderyhmän tavoittamisen ja brändin lanseeraamisen kannalta optimaalinen.”
– Kyösti Karhunen, kaupallinen johtaja, Järvikylän Yrtit

Paikannusalueelle kohdennettu bussimainonta oli loistava juttu, koska tulokset näkyivät konkreettisesti heti ensimmäisestä kampanjaviikosta alkaen.” – Tuula Kellokoski, yrittäjä, New Hairstore

Lue lisää asiakkaidemme onnistumisista digitaalisissa ulkomainosmedioissamme.

 

Vinkki kaupunkijuhannuksen viettäjien tavoittamiseen

Helsinki elää ja sykkii juhannuksena! Suomenlinnan lautat täyttyvät ja HSL:n bussit vievät Seurasaaren kokolle ja muihin keskikesän rientoihin. Tavoitat pääkaupunkiseudun juhannuksen viettäjät helposti  HSL:n 221 runkolinjan bussissa digitaalisilla näytöillä, joilla tavoitetaan viikossa 844 000 matkustajaa.

Paikallisessa bussimediassa saat ripeästi näkyvyyden kaikkiaan 38 ostovoimaiselle kaupunkialueelle Suomessa.

 

Me autamme sinua onnistumaan!

Hyödynnä valtakunnalliset ulkomainonnan pakettimme, vuoden vilkkaimmat päivät liikenteessä ja tavoita juhannusliikenteessä matkaavat suomalaiset. Kysy tarjous heti!

Meks Suurasiakasmyynti palveluksessasi

Lähde: Kantar 2022.