Hyödynnä ostamisen helppous ja Suomen tavoittavin digitaalinen ulkomainosverkosto: Mediatalo Keskisuomalaisella on kaikkiaan 2400 ulkomainosnäyttöä. Digitaalisen ulkomainonnan älyratkaisumme mahdollistavat mainosviestin ja kuluttajan optimaalisen kohtaamisen juuri oikealla hetkellä, juuri oikeassa paikassa.
Yrityksen sijainti on usein liiketoiminnan kulmakivi. Asiakaskunta rakentuu toimipisteen läheisyydessä asuvista ja asioivista kuluttajista. Älymainontaan perustuva lokaatiokohdentaminen mahdollistaa mainosten esittämisen niillä ulkomainospinnoilla, jotka ovat lähellä toimipistettäsi – ja niitä voi olla satoja.
Uudet HSL-bussien diginäytöt ovat ykköstuote digitaaliseen ulkomainontaan pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla
Mediatalo Keskisuomalaisen ja HSL:n yhteistyön myötä pääkaupunkiseudulle on rakentunut uusi digitaalisen mainonnan lippulaivatuote, jolla tavoitat Suomen eniten joukkoliikennettä käyttävät kuluttajat väkirikkaalla ja ostovoimaisella alueella. HSL-diginäytöillä tavoitat pääkaupunkiseudun lisäksi myös Uudellamaalla. HSL-näyttötaulujen kilpailuvaltti on paikannusalueisiin perustuva älymainonta, jolla kohdennat mainonnan juuri toivomallesi alueelle.
HSL-bussien diginäytöillä tavoitat tehokkaasti nuoret aikuiset
HSL-bussien diginäytöillä tavoitat erityisen hyvin pääkaupunkiseudun nuoret, ostovoimaiset aikuiset. HSL tavoittaa 18-34-vuotiaista 38 prosenttia. OTC (opportunity to contact) on korkea, kun matkustajien keskimääräinen matka-aika on 15 minuuttia ja mainos esitetään vähintään kolmen minuutin välein.
HSL lukuina
- 244 digitaalista mainosnäyttöä HSL-runkolinjojen busseissa keväällä 2021
- 175 miljoonaa matkaa HSL:n busseilla vuodessa
- 2,2 miljoonaa matkustajaa Suomenlinnan ja Kauppatorin kolmella lautalla vuodessa
Tavoittavaa mainontaa luotettavan uutisoinnin rinnalla!
Bussien mainosnäytöillä näytetään HSL:n omien tiedotteiden lisäksi mainontaa ja reitistä riippuen Helsingin Uutisten, Länsiväylän ja Vantaan Sanomien paikallisuutisia. Mainontasi näkyy luotettavan ja luetun paikallisuutisoinnin yhteydessä.
Mainonnan kohdentaminen alueittain
HSL-bussien diginäyttöjen vahva kilpailuetu on liikennöintialueen sisällä tarjottavat paikannusalueet. Älymainontaan perustuvalla lokaatiokohdennuksella viestit esimerkiksi yrityksesi sijainnin tai tietyn asuinalueen mukaan. Paikannusalueet tehostavat mainonnan tavoittavuutta ja luovat myös pienemmille ja paikallisille toimijoille mahdollisuuden päästä mukaan hyödyntämään HSL-diginäyttöjä ja Suomen tavoittavimpia mainossekunteja.
Kartasta saat selkeän kokonaiskuvan HSL-bussien diginäyttöjen paikannusalueista ja kaikista digitaalisen ulkomainonnan ratkaisuistamme pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla.
Tutustu paikannusalueisiin ja DOOH-ratkaisuihin tästä
Hyödynnä nyt Suomen tehokkaimmat sekunnit!
Digitaalisen ulkomainoskampanjan datan avulla asiantuntijamme voivat tehdä älykkäitä ja konkreettisia ratkaisuehdotuksia kohdennettuun markkinointiin yrityksesi kasvun tueksi. Hyödynnä mediamarkkinointimme asiantuntijuus, Suomen tavoittavimmat ulkomainossekunnit ja ostamisen helppous. Saat asiantuntevan kampanjasuunnittelun ja kaikki digitaalisen ulkomainonnan palvelut aina tuotannosta ja tutkimuksesta yhdellä kontaktilla olipa tarpeesi paikallinen tai valtakunnallinen. Kysy tarjous heti!
Kyllä kiitos! Haluan valtakunnallista näkyvyyttä useammalla paikkakunnalla.
Valtakunnalliset asiantuntijamme palveluksessasi
Kyllä kiitos! Haluan näkyvyyttä pääkaupunkiseudulla tai Uudellamaalla.
Asiantuntijamme pääkaupunkiseutu ja Uusimaa
Kyllä kiitos! Haluan hyödyntää Suomen tavoittavimmat sekunnit paikallisesti ja/tai muualla Suomessa sijaitseva paikallinen yritykseni tarvitsee mainontaa myös pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla.
Paikalliset asiantuntijamme palveluksessasi:
Etelä-Karjala, Etelä-Savo, Kymenlaakso
Tutustu digitaalisen ulkomainonnan älyratkaisuihin tästä: