Tavoita juhannuksen viettoon matkaavat suomalaiset – hyödynnä DOOH-paketit ja vuoden vilkkaimmat päivät liikenteessä

Juhannuksen meno- ja paluuliikenne ovat vuoden liikennehuippuja. Keskikesän juhlan viettoon kuljetaan pitkienkin matkojen päästä. Traditiot ovat arvossaan, iloinen festarikansa täyttää tiet, mökkiläisten myötä väkimäärä tuplaantuu useilla paikkakunnilla, saaristo täyttyy venekunnista ja kesäravintoloiden suosio kasvaa kaupungeissa. Varmaa on, että juhannusta juhlitaan ja väki kansoittaa lukuisat kesätapahtumat, valtatiet ja bussit. Liikenneasemilla tankataan autot ja ihmiset. Mediatalo Keskisuomalaisen digitaaliset ulkomainosmediat tavoittavat viikossa 2,5 miljoonaa suomalaista ja ovat osa kotimaan matkailijoiden juhannusta.

 

Tavoita kuluttajat juhannusliikenteessä digitaalisen ulkomainonnan paketeilla 23.-26.6.

Juhannuskansan tavoittamiksesi vuoden vilkkaimpina liikennepäivinä, torstai 23.6. – sunnuntai 26.6., teimme sinulle kolme kustannustehokasta, helposti ja nopeasti toteutettavaa valtakunnallista digitaalisen ulkomainonnan pakettia, joilla tavoitat yhteensä jopa miljoona bruttokontaktia.

  1. Bussipaketti pikavuoroliikenteessä noin 155 bussia, 370 näyttöä
    Bruttokontakteja vähintään 100 000. Juhannusliikenteen todennäköinen tavoittavuus 120 000 bruttokontaktia. Näkyvyyden hinta bruttona 1 580 €.
  2. Digitaalinen liikenneasemamedia valtakunnallisesti
    Bruttokontakteja vähintään 800 000. Juhannusliikenteen todennäköinen tavoittavuus 960 000 bruttokontaktia. Näkyvyyden hinta bruttona 5 868 €.
  3.  Bussimedian pikavuoro- ja liikenneasemamedia yhteispaketti
    Bruttokontakteja jopa yli miljoona. Yhteispaketin hinta bruttona 6 700 €.

 

Tutustu juhannuspakettien medioihin

Digitaalinen liikenneasemamedia – 1040 digitaalista näyttöä Neste-asemilla tavoittaa 1,3 milj. suomalaista viikossa. Optimaalisesti sijoitetut mainosnäytöt kiinnittävät tehokkaasti tankkaajaan huomion keskimäärin kahden ja puolen minuutin ajan. Liikenneasemamedia tavoittaa erityisen hyvin miehet ja nuoret aikuiset.

Mediavalinnassa painottuivat turvallinen mediaympäristö, jakamaton huomio tankkaamisen aikana ja laaja tavoittavuus kampanja-alueella. Palautteiden perusteella mainosvideot saivat tankkaajien jakamattoman huomion ja impressioiden aikakohdennus tehosti monikanavaista kampanjaa tavoittamalla laajan kuluttajajoukon optimaaliseen aikaan.” – Linda Jones, Client Growth Lead, Nordic Morning

Valtakunnallisen näkyvyyden saamisen helppous yllätti positiivisesti. Haimme visuaalista massamediaa ja laajaa kontaktimäärää – ja nämä myös saimme.” -Sanna Tapio, Trade Marketing Manager, Varta Consumer Finland Oy

Digitaalisen bussimedian pikavuorot – tavoittaa valtakunnallisesti 370 näytöllä viikossa lähes 300 000 eri matkustajaa. Keskimääräisen kahden tunnin matka-aikana saat matkaajan keskeytymättömän huomion viestillesi. Juhannuksena ja koko kesän ajan bussit täyttyvät iloisista lomalaisista. Bussissa tavoitat erityisen hyvin aktiiviset 15-29-vuotiaat ja toteutat tutkitusti toimivaa paikannettua mainontaa helposti kohdentamalla viestisi matkustajille bussin saapuessa toimipisteesi tai vaikka tapahtuma-alueen läheisyyteen.

”Mainokset digitaalisilla näytöillä luovat ostoimpulsseja arjen hankintoihin otollisella hetkellä. Mediaympäristö on kohderyhmän tavoittamisen ja brändin lanseeraamisen kannalta optimaalinen.”
– Kyösti Karhunen, kaupallinen johtaja, Järvikylän Yrtit

Paikannusalueelle kohdennettu bussimainonta oli loistava juttu, koska tulokset näkyivät konkreettisesti heti ensimmäisestä kampanjaviikosta alkaen.” – Tuula Kellokoski, yrittäjä, New Hairstore


Vinkki kaupunkijuhannuksen viettäjien tavoittamiseen

Helsinki elää ja sykkii juhannuksenakin. Suomenlinnan lautat täyttyvät ja HSL:n bussit vievät Seurasaaren kokolle ja muihin keskikesän rientoihin. Tavoitat pääkaupunkiseudun juhannuksen viettäjät helposti: digitaalisilla näytöillä kaikkiaan 178 runkolinjan bussissa ja kolmella Suomenlinnan lautalla. Näytöillä on isot kontaktimäärät, sillä HSL:n linja-autoissa tehdään vuosittain 144 miljoonaa matkaa. Suomenlinnan ja Kauppatorin kolme lauttaa tavoittavat vuosittain 2,2 miljoonaa matkustajaa. Saat bussimediassa helposti myös valtakunnallisen näkyvyyden kaupunkialueille.

Kysy tarjous heti!

Hyödynnä pakettimme, vuoden vilkkaimmat päivät liikenteessä ja tavoita juhannuksen viettoon matkaavat suomalaiset.  Kysy tarjous valtakunnalliseen tavoittavuuteen heti!

Meks palveluksessasi

Lähde: Kantar 2022,  Finntrafic tieliikenteen liikennemäärät juhannuksena 2021. Lue lisää asiakkaidemme onnistumisista digitaalisissa ulkomainosmedioissamme.