Ulkona diginä enemmän kuin ikinä

Tutkitusti tavoittavaan mediaan on turvallista laittaa mainosviesti tarjolle ja antaa ostoherätteiden puraista

Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainosverkosto tavoittaa nyt ulkona diginä enemmän kuin ikinä – valtakunnallisesti ja paikallisesti. Mainoksia katsotaan liikenneasemilla, busseissa, henkilöautoissa, katujen ja teiden varsilla.

Katsojat tekevät ostopäätöksiä. Suomen ainoalla aidosti valtakunnallisella ulkomainosverkostolla tavoitetaan viikossa jopa 1,8 miljoona eri katsojaa.  Digitaalisen ulkomainonnan bruttotavoittavuus on suuri. Esimerkiksi Neste-medialla saavutetaan viikon aikana 2,5 miljoonaa kontaktia.

Mediamainonnan määrä kasvoi huhti-kesäkuussa 2019 edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna 4,6%. Ulkomainonnan kasvun pitkäaikainen trendi jatkuu edelleen, nyt kasvun  osuus oli peräti 33%.

Digitaalista ulkomainontaa ei voi olla huomaamatta. Siinä sen tavoittavuuden salaisuus.

Tule rohkeasti mukaan kasvuun ja hyppää kyytimme! Mediatalo Keskisuomalainen on luotettava kumppani digitaalisen ulkomainonnan maailmassa kohti yhä onnistuneempia kampanjoita.

Lue lisää tästä

 

Lähde: Kantar TNS, Mediamainonnan määrä 2019