Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainonnan verkosto tarjoaa mainostajalle valtakunnallisen tavoittavuuden ja lukuisat mahdollisuudet eri kohderyhmien tavoittamiseen. Digitaalinen ulkomainonta on ollut vahvassa kasvussa jo useita vuosia peräkkäin, eikä se ole mikään ihme, sillä ulkomainonta tarjoaa tällä hetkellä ainoan välineen mainontaan, jota kohderyhmä ei voi ohittaa. Ulkomainonta tulee vastaan juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: kaupunkien keskustoissa, paikallis- ja pikavuoroliikenteen busseissa, liikenneasemilla ja vilkkaiden liikenneväylien varsilla.
Tommi Fäldt ja Anssi Aura vahvistamaan DOOH-asiantuntijuutta
Digitaalisen ulkomainonnan kasvun ja jatkuvan kehittämisen eteenpäin viemiseksi on konsernin DOOH-johtotiimiä vahvistettu vankalla asiantuntijuudella.
– Digitaalisen ulkomainonnan liiketoiminta kehittyy parhaillaan tavoitteellisesti monella rintamalla. Kasvua vauhdittamaan olemme järjestelleet johtotiimiä uusiksi ja saaneet kaksi alan vahvaa osaajaa muutosten ajureiksi, iloitsee Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalisesta ulkomainnonnasta vastaavan tytäryhtiö Neonmedian toimitusjohtaja Jari Lähdemäki.
Tommi Fäldt aloittaa Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainonnan asiakkuusjohtajana 6. maaliskuuta. Tommin toimenkuvaan kuuluu DOOH- liiketoiminnan suurasiakasmyynnin johtaminen ja kehittäminen, mediatoimistoyhteistyö sekä myynnin yhteistyötoimet ja cross-sales- aktiviteetit koko myyntiorganisaation kanssa.
– Liityn innolla osaksi tunnettua ja osaavaa Mediatalo Keskisuomalaisen myyntiorganisaatiota. Toivon kokemukseni ja laajan kontaktiverkostoni auttavan koko taloa ja uusia kollegoitani pääsemään entistä syvemmälle asiakasrajapintaan ja sen kautta tekemään digitaalisesta ulkomainonnasta vielä entistäkin vahvemman ja näkyvämmän osan asiakkaidemme mediamixiä. Minun silmissäni myynti on paitsi fiilislaji, myös joukkuepeli – tämä menestystarina kirjoitetaan yhdessä, sanoo Fäldt.
Anssi Aura on aloittanut helmikuun alussa ulkomainonnan kehitysjohtajana. Alkuvaiheessa pääpaino on digitaalisen ulkomainosmedian vientitoiminnan käynnistyksessä. Jatkossa laiteverkoston kehitys ja määrätietoinen laajennus kotimaassa on osa Anssin työkuvaa.
– Osaan arvostaa mahdollisuutta päästä osaksi suurta ja perinteistä media-alan konsernia. On kunnia olla osa taloa, jolla on satavuotiset juuret. Digitaalisella ulkomainonnalla on kaikki edellytykset luoda uusi merkittävä kappale Mediatalo Keskisuomalaisen upeaan tarinaan. Sitähän se on jo, mutta tehdään siitä vielä upeampi. Yhdessä, toteaa Aura.
Kuva: vasemmalta Jari Lähdemäki, Tommi Fäldt ja Anssi Aura.
Tarvitsetko vinkkejä ulkomainontaan?
Me autamme! Kerro meille kohderyhmäsi, me kerromme, missä ja miten heidät tavoitat! Tiesitkö, ottaessasi printin kumppaniksi valtakunnallisen digitaalisen ulkomainonnan kasvatat tavoittavuuttasi jopa 1,5 miljoonalla kontaktilla?
Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalinen ulkomainosverkosto tavoitta 2,5 miljoonaa 15-78-vuotiasta suomalaista viikossa. (Kantar 2022)
Olipa tarpeesi paikallinen tai valtakunnallinen, kampanjasuunnittelussa käytössäsi ovat digitaalisen ulkomainonnan asiantuntijamme ja tuoreimmat tutkimustuloksemme.