Maakunta- ja kaupunkilehdet perustivat uuden teematoimituksen – lukijoita 1,9 miljoonaa 22.1.2019 Uusi teematoimitus tuo lisäpotentiaalia mainontaan – lukijoita 1,9 miljoonaa Teemasuomalainen tekee sisältöjä yhteistyössä Kaakon Viestinnän lehtien, kuten Etelä-Saimaan, Itä-Savon ja Länsi-Savon kanssa. Yhteisen teematoimituksen perustaminen ei vaikuta yhtiöiden omistuksiin. Väli-Suomen Media Oy:ssä on jo aiemmin toiminut valtakunnallinen uutistoimitus Uutissuomalainen ja sunnuntaitoimitus Sunnuntaisuomalainen. Uutissuomalainen perustettiin vuonna 2017 ja Sunnuntaisuomalainen 1998. Teemasuomalaisen tuottamissa teemoissa varmistetaan ilmoituksille huomioarvo kohdennetussa mediaympäristössä alueidensa suurimmissa tilattavissa sanomalehdissä ja luetuimmissa kaupunkilehdissä. Teemojen vahvuutena on tavoittaa tehokkaasti aihepiiristä kiinnostuneet lukijat. Yhteinen teematoimitus vahvistaa Mediatalo Keskisuomalaisen jo aiemmin vahvaa valtakunnallista mainoskanavaa, jossa voi tavoittaa valtakunnallisesti tai kohdentaa mainontaa paikallisesti. Meks kohdennettu mainonta mediamyynti teema Edellinen Mediatalo Keskisuomalainen panostaa B2B-markkinointiviestintään Seuraava Viikossa lähes 2 miljoonaa lukijaa