Massamediaratkaisuja
Massamediaratkaisuilla rakennetaan kampanjalle nopeasti ja tehokkaasti peittoa ilmiöiden luomiseksi sekä liikenteen ohjaamiseksi verkkosivuillesi, laskeutumissivulle tai verkkokauppaasi. Uutismedian verkkopalvelut tarjoavat mainostajalle luotettavan mainosympäristön paikalisuutismedioissa. Mainos tavoittaa paikallisen kuluttajan paikallisessa uutismediassa. Mediaympäristön luotettavuus vaikuttaa vahvasti kuluttajien mainontaan suhtautumiseen, paikallisuudella on merkitystä mainonnan teholle.
Katso kaikki verkkopalvelumme
Kohdennettuja ratkaisuja
Kontekstuaalinen mainonta:
Tarjoamme mainostajille useamman tavan kohdentaa mainontaa. Kontekstuaalisella kohdennuksella tavoitat yleisön halutun asiasisällön yhteydessä.
- Kontekstuaalinen mainonta perustuu sisältöpohjaiseen kohdentamiseen sen sijaan, että kohdentaminen olisi evästepohjaista.
- Kohdennus kohdistuu siis kuluttajiin, jotka sillä hetkellä kuluttavat tiettyä asiasisältöä.
- Mainos näytetään niiden artikkelin yhteydessä, joissa on esiintynyt kyseiseen aihealueeseen liittyvä asiasana.
- Kun mainos kohdataan oikeassa mediaympäristössä, se jättää pidemmän muistijäljen.
Kontekstuaalisia mainonnan kategorioita meillä on tällä hetkellä:
Autot, autoilu, asuminen, harrastukset, hyvinvointi, julkkikset, lapsiperheet, lapset ja nuoret, lifestyle, liikenne, liikunta, luonto, koti, kotimaa, kotoilu, kulttuuri, matkailu, kotimaan matkailu, ulkomaan matkailu, moottoriajoneuvot, muoti, oma raha, paikallisuutinen, piha ja puutarha, politiikka, rahoitus, ravintolat, rakentaminen, ruoka ja juoma, ruokareseptit, sää, talous, tapahtumat, teknologia, terveys, tiede, työelämä, ulkoilu, urheilu, uskonto, viihde, vapaa-aika, ympäristö, yritykset, seniorit, trendit.
Näiden lisäksi mainonnan voi kohdentaa myös paikkakuntiin tai yksittäisiin asiasanoihin.
Kontekstuaalisen mainonnan kohdennuslisä CPM-hintaan on 2 euroa/kohdennus.
Yleisökohdentaminen / kiinnostuksen mukainen kohdennus tai demografia:
Tarjoamme mainostajille monipuoliset kohdennusvaihtoehdot halutun kohderyhmän tavoittamiseksi. Asiakas voi valita yhdessä asiantuntijamme kanssa yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle. Mainontaa voi kohdentaa kohderyhmän sosiodemografisten tietojen perusteella kuten sukupuolen, iän, ammattiaseman, koulutuksen, tulotason tai asumistavan. Kohdentamisen voi valita myös kuluttajan kiinnostusalueiden perusteella, jolloin tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen.
Käytämme kohdennuksissa hyödyksi Relevant Data Audience -segmenttejä, tutustu segmentteihin.
Kohdennuslisä CPM-hintaan 2 euroa/kohdennus, B2B-segmentit CPM-hintaa alkaen + 4 euroa/kohdennus.
Muita kohdennustapoja: aika- ja laitekohdennus, remarketing (+ 20 % hintaan lisää).