Mediatalo Keskisuomalaisen ja Hilla Groupin yhteistyö laajenee digitaalisen ulkomainonnan osalta

 

Mediatalo Keskisuomalainen ja Hilla Group ovat uudistaneet ja laajentaneet yhteistyötään digitaalisen ulkomainonnan mediamyynnin osalta. Mediatalo Keskisuomalaisen asiakkaille yhteistyö tarjoaa entisestä laajemman mainosverkoston ja näkyvyyden valtakunnallisissa kampanjoissa.

 

Mediatalo Keskisuomalaisen Big One -median digitaalisten jättinäyttöjen lisäksi voi Hilla Group tarjota asiakkailleen digitaalisia mainospaikkoja myös pikavuoroliikenteen bussien näyttöihin sekä Neste-liikenneasemien näyttöihin erityisesti Hillan toiminta-alueella.

 

–  Mediatalo Keskisuomalainen saa valtakunnalliselle digitaalisen ulkomainonnan infralle vahvan jälleenmyyjän Keski-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa. Tämän hetken yli 2500 näytön infra paranee jatkossa systemaattisesti myös Hilla Groupin kehitystyön kautta, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen kaupallinen johtaja Mikko Pakarinen.

 

Hilla Groupin Keski-Pohjanmaan alueen mainostauluverkosto on kattava ja verkosto laajenee parhaillaan voimallisesti Kainuun ja Lapin suuntaan. Hilla Groupin strategisena tavoitteena on kehittää ja panostaa digitaaliseen ulkomainosverkostoonsa. Tällä hetkellä mainostaulut tavoittavat joka päivä yli 80 000 kuluttajaa.

 

– Yhteistyömme Mediatalo Keskisuomalaisen kanssa mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemmat mahdollisuudet hyödyntää monikanavaista markkinointia avullamme. Ulkomainonta on vahvassa kasvussa, ja haluamme siksikin tarjota asiakkaillemme nykyaikaisimmat ratkaisut. Painetun ja digitaalisen mediamme ohella ulkomainonta eri muodoissaan täydentää palveluvalikoimaamme oivasti, Hilla Groupin yritysmyynnin myyntijohtaja Kirsi Kela iloitsee.

 

Merkittäviä toimijoita myös ulkomainoskentässä

 

Yhteistyö vahvistaa Hilla Groupin ja Mediatalo Keskisuomalaisen asemaa merkittävinä toimijoina digitaalisen ulkomainoskentän markkinassa. Tulevaisuudessa digitaalinen pylväsmainonta taajama-alueilla tarjoaa mainostajalle uusia mainosratkaisuja. Molempien mediatalojen jättimäiset digitaaliset mainosnäytöt tavoittavat vilkkaasti liikennöityjen väylien ja suosittujen liikekeskusten läheisyydessä.

 

Mediatalo Keskisuomalaisella on yhteensä yli 200 digitaalista näyttöä pikavuoroliikenteen 75 bussissa Helsingistä Lappiin ulottuvalla alueella. Liikenneasemamedia sisältää yli 1000 digitaalista näyttöä 240 Neste-asemalla. Konsernin painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista eli 71 prosenttia koko väestöstä.

 

Hilla Group on mediakonserni, joka laajalla toimialallaan ja suurella pinta-alallaan tavoittaa päivittäin lähes miljoona kuluttajaa.