Pian käytössäsi on entistä tavoittavampi mainoskanava, kun HSL-verkostomme kasvaa loppuvuoden aikana 60 runkolinjabussilla ja sen jälkeen katamme 355 bussilla 60 prosenttia pääkaupunkiseudun bussimatkoista.
Digitaalinen bussimedia on tavattoman luova kanava, jossa digitaalista mainontaa voi kohdentaa monin eri tavoin, kuten älymainontaan perustuvalla lokaatiokohdennuksella, jolla viestit esimerkiksi yrityksesi sijainnin tai tietyn asuinalueen mukaan. Erityisen hyvin nuoret tavoittavassa bussimediassa pääset lähikontaktiin matkustajien kanssa.
Tutustu asiakastarinoihin ja poimi vinkit onnistumisista!
Sydänmerkin ruokaideat bussimedian kaupunkiverkostossa suoraan kuluttajan arkeen
Paikannusalueelle kohdennetun bussimainonnan vaikutus näkyi kampaamossa heti
Mainonta diginäytöillä HSL:n busseissa käänsi ravintolan asiakasmäärä nousuun