Paikannusalueelle kohdennetun bussimainonnan vaikutus näkyi heti kampaamo New Hairstoressa 30.11.2021 Pojat permanenttiin ja lisää hiusöljyä tukusta Koko perheen parturi-kampaamo New Hairstore Jumbo on toiminut franchise-vetoisena Vantaalla, kauppakeskus Jumbossa, kuuden vuoden ajan. Liike on avoinna kauppakeskuksen aukioloaikoina. Konseptin kampaamoita on kaikkiaan 17 paikkakunnalla. Tarve New Hairstore Jumbo halusi tavoittaa kauppakeskuksessa asioivat ja paikalliset asukkaat. – Meillä oli selkeä tarve uusasiakashankintaan ja vanhojen asiakkaiden aktivoimiseen korona-aikana vähentyneiden kampaamokäyntien vuoksi. Halusimme brändätä kampaamomme monipuolista palvelu- ja tuotekonseptia, valottaa kampaamoyrittäjä Tuula Kellokoski. Ratkaisu Toteutettiin kolmen viikon bussimediakampanja HSL-bussien diginäytöillä. Kampanja kohdennettiin kampaamon sijainnin mukaan kauppakeskus Jumbon paikannusalueelle. Bussimatkustajille viestittiin kolmella eri videolla, joissa oli selkeä viesti tuotteesta ja palvelusta. –Kerroin tarpeestamme pitkäaikaiselle mediakumppanillemme, Mediatalo Keskisuomalaisen Vantaalla työskentelevälle mediamyyjä Niina Toiviaiselle ja sain häneltä heti kompaktin ratkaisuehdotuksen kampanjasta sekä hyvät vinkit mainosten sisällöstä, kiittelee Kellokoski. Tulos Paikannuksella tavoitettiin asiakkaan kohderyhmä ja päästiin tavoitteisiin. Kampaamokäynnit ja tuotemyynti lisääntyivät merkittävästi heti kampanjan käynnistyttyä. Erityisen hyvin kampanja tavoitti naiset ja nuoret, myös teinipojat. Asiakas varasi loppuvuodeksi kaksi uutta bussimediakampanjaa yrityksensä paikannusalueelle. Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja karttasovelluksella. Kokeile heti! Kiinnostuitko kampanjasta? Mediatalo Keskisuomalaisen mediamarkkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi! Kun haluat tavoittaa valtakunnallisesti Kun haluat tavoittaa paikallisesti, valitse alueesi tästä ”Paikannusalueelle kohdennettu bussimainonta oli loistava juttu, koska tulokset näkyivät konkreettisesti heti ensimmäisestä kampanjaviikosta alkaen. Täällä alkoi melkoinen vilinä: nettiajanvaraukset lisääntyivät, puhelin soi ja kauppakeskuksessa muutenkin asioivat tulivat suoraan ovesta sisään. Moni asiakas kertoi nähneensä mainoksen ja tuli kysymään nimenomaan mainoksessa nähtyä tuotetta tai palvelua. Teini-ikäiset pojat, joiden tavoittaminen on ollut haasteellista, varasivat runsaasti aikoja permanenttiin. Tässä kampanjassa ollut Wellan hiusöljy myytiin loppuun ja sitä oli haettava tukusta lisää. Olen todella onnellinen mediakumppanimme asiantuntijuudesta. Hän ymmärsi tarpeemme ja ehdotti ratkaisuksi bussimainontaa, jossa mainoksemme näkyivät matkustajille bussin saavuttua liikkeemme alueelle. Ensimmäisen kampanjaviikon jälkeen varasin kaksi uutta kampanjaa loppuvuodeksi.” Tuula Kellokoski Yrittäjä New Hairstore Jumbo Kampanja ja aineistot Kampanja-aika 3 viikkoa, 20.9. – 17.10.2021 Media Bussimedia, HSL-diginäytöt, yrityksen paikannusalueella Vantaalla Kampanjaviesti Selkeä palvelu- ja tuotekärki Huomioitavaa Erityisen hyvin kampanja tavoitti naiset ja nuoret. Mainonta aktivoi merkittävästi teinipoikia. Tutustu aineistoon! Permanentti Hiusöljy Väriä syksyyn Digitaalinen ulkomainonta Edellinen Järvikylän Yrtit vakuuttui bussimedian toimivuudesta brändimainonnassa Seuraava Sydänmerkin ruokaideat bussimedian kaupunkiverkostossa suoraan kuluttajan arkeen