Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.

 

TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti, ja mediamixiin on kuulunut jo vuodesta 2020 saakka säännölliset kampanjat Nysse-bussimediassa.

 

Säännölliset bussikampanjat näkyvät myös asiakaskontakteissa ja saadussa suullisessa palautteessa. Monet asiakkaat mainitsevat törmänneensä TAJUn markkinointiin nimenomaan Nyssessä eli tamperelaisessa bussissa.

 

”Varaamme bussikampanjat aina toimintakauden alkua edeltävälle viikolle ja toimintakauden aloitusviikolle, ja muistuttelemme, että ilmoittautumisaika kursseille on alkamassa. Tuemme bussikampanjaa somessa ”Bongaa TAJU bussissa!” -postauksilla ja -keloilla. Bussikampanjat ovat meille ennen kaikkea taktista markkinointia, mutta niiden säännöllisyys ja mainosmateriaalien brändinmukainen visuaalinen ilme tukevat samalla vahvasti brändimarkkinointiamme”, TAJUn toiminnanjohtaja Marika Uusi-Illikainen summaa.

 

”Nyssebussit tavoittavat hyvin nuoria aikuisia, paikallinen bussimedia tavoittaa viikossa Pirkanmaalla 152 000 eri henkilöä. Bussimedian kilpailuetuna on poikkeuksellisen pitkä kontaktiaika, joka nostaa mainosten huomioarvon ulkomainosratkaisujen kärkipaikoille. Esimerkiksi 94 % ilmoitti nähneensä bussimainoksen ja 82 % pitää paikallisbusseja sopivana mainosympäristönä”, Tamperelaisen Tero Taipale kiteyttää Nysse-näkyvyyden valtteja ja viittaa Kantar 2022 -yhteistavoittavuustutkimukseen.

 

Kun haluat tavoittaa aktiiviset liikkeellä olevat ihmiset, bussimedia on vahva valinta. Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä sinun tavoitteitasi palveleva markkinointikokonaisuus!

 

Meks Etelä -yhteystiedot

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää