Aurinkopaneeleille näkyvyyttä sisältömarkkinoinnin avulla

Tarve

Kuopion Energia otti palvelu- ja tuotevalikoimaan aurinkopaneelit, ja tälle uudelle palvelulle tavoiteltiin näkyvyyttä ja sitä kautta myös tunnettuutta.

Ratkaisu

Uudesta palvelusta tuotettiin natiiviartikkeli Savon Sanomien verkkosivuille. Kuopion Energialla oli aiemmin valmistunut yksi aurinkopaneelikohde, jota pystyttiin hyödyntämään markkinoinnissa. Savon Median kaupallinen tuottaja haastatteli asiantuntijaamme sekä asiakasta ja kasasi näiden tietojen pohjalta artikkelin. Toteutus oli kaikin puolin meidän kannaltamme vaivaton.

Tulos

Artikkelilla saatiin lisättyä palvelumme tunnettuutta. Saimme Savon Sanomilta kattavan raportin siitä, miten juttu oli huomattu ja millaiset ihmiset sitä olivat lukeneet. Jutun lukeneista muutama sata oli myös siirtynyt verkkosivuillemme lukemaan lisätietoa aurinkopaneeleista.

”Artikkelilla saatiin lisättyä palvelumme tunnettuutta. Saimme Savon Sanomilta kattavan raportin siitä, miten juttu oli huomattu ja millaiset ihmiset sitä olivat lukeneet. Jutun lukeneista muutama sata oli myös siirtynyt verkkosivuillemme lukemaan lisätietoa aurinkopaneeleista.”

Satu Nurminen
Markkinointipäällikkö, sähkökauppa
Kuopion Energia

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää