Autokorjaamon asiakaskunta on rakentunut mainonnalla kaupunkilehdessä

Autohuolto Juvika Oy on Lahden talousalueella toimintansa vuonna 2008 aloittanut monipuolinen autokorjaamo. Toiminnan painopiste on laadukkaissa ja luotettavissa auton huolloissa ja korjauksissa sekä hyvässä asiakaspalvelussa.

Tarve:
Autohuolto Juvika Oy:lla oli tarve kasvattaa asiakaskuntaa sekä saada autohuollon monipuoliset ja laadukkaat korjaamopalvelut paikallisten auton omistajien tietoisuuteen. Lisäksi toivottiin ratkaisua viestimiseen ajankohtaisista huolloista.

Ratkaisu:
Ratkaisuksi valittiin säännöllinen mainonta Autohuolto Juvika Oy:n markkina-alueen talouksiin jaettavassa Uusi-Lahti -kaupunkilehdessä kerran viikossa keskiviikkoisin. Printtimainoksen koko sekä toistot sovitettiin autokorjaamon tarpeiden ja budjetin mukaan.

Tulos:
Autohuolto Juvika Oy:n uskollinen asiakaskunta on rakentunut pitkäjänteisellä ja säännöllisellä printtimainonnalla Uusi-Lahti -lehdessä. Mainokset ovat tavoittaneet myös alueelle muuttaneet eli asiakaskunta on kasvanut uusilla asiakkailla kaupunkilehtimainonnalla. Mainokset ajankohtaishuolloista ja -tarjouksista saavat aina korjaamon puhelimen soimaan ja kalenterit täyttymään. Tavoitteet on saavutettu erinomaisesti.

”Olemme saaneet rakennettua asiakaskuntamme säännöllisellä mainonnalla Uusi Lahti -lehdessä. Meks Hämeen mediamyynnin ammattilaiset ovat ymmärtäneet tarpeemme ja rakentaneet erittäin toimivaksi todetun ja budjetillemme sopivan markkinointiratkaisun. Uusi Lahti on ainoa meille toimiva media. Se tavoittaa paikalliset auton omistajat ja viikoittaisella mainoksella saamme viestittyä hyvin ajankohtaisista palveluistamme.”

Jussi Kantoluoto
Työnjohtaja
Autohuolto Juvika Oy

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81 %!

LUe lisää