– Emme halunneet rajata mitään liian tarkasti, vaan ideana oli nimenomaan tavoittaa tarpeeksi suuri joukko ihmisiä, josta sitten ne kaikkein kiinnostuneimmat pystyivät itse olemaan yhteydessä meihin matalalla kynnyksellä. Mielestämme Kaakon Viestinnän media-alustat sopivat tähän tarkoitukseen todella hyvin, ja tavoitimme eri alueilla hyvin juuri heitä, joita halusimmekin.
Bannerikampanja toteutettiin Auto-Killan toimialueella, joten alustana toimivat Etelä-Saimaan, Uutisvuoksen, Länsi-Savon ja Itä-Savon digilehdet.
– Ratkaisu oli helppo ja luotettava. Jos haluamme esimerkiksi tavoittaa mikkeliläiset, niin silloin meidän totta kai kannattaa näyttää mainosta Länsi-Savossa.
On ihan mahtavaa, että Auto-Kilta toimi tässä tapauksessa edelläkävijänä, ja lähti kokeilemaan rohkeasti täysin uutta mainosmuotoa, joka myös täytti odotukset liidin laadun paranemisesta. Auto-Killan toteutus on hyvä esimerkki siitä, että myös bannerimainonnalla on mahdollista generoida liidejä verkosta, kun mainonta on hyvin suunniteltua. Uudet mainosmuodot oikein hyödynnettyinä tukevat tavoitteiden saavuttamista.
Asiakkaan onnistumisen lisäksi, meitä ilahduttaa Jannen kommentit yhteistyöstämme:
– Kyllä tässä, ja muissakin mainontaan liittyvissä asioissa olen aina saanut ammattitaitoista ja nopeaa apua. Meidän toiveitamme kuunneltiin ja ne otettiin hyvin huomioon. Kaakon Viestintä auttoi suunnittelussa myös siitä näkökulmasta, että miten näytöt kannattaa jakaa eri alueiden ja alustojen välillä.