Henkilöbrändäys onnistui yli odotusten luotettavassa mediaympäristössä

 

 

”Markkinointi on tuottanut todella hyviä tuloksia – Bo tunnetaan, ja olemme saaneet vahvistettua entisestään asemaamme alueella. Markkinoinnin aikaan meille tulee reilusti enemmän yhteydenottoja ja  verkkosivulla on paljon vilkkaampaa. Kampanja huomattiin laajasti ja henkilöbrändäys onnistui yli odotusten. Välittäjät näkivät kampanjan toimivuuden välittömästi – yhteydenottoja tuli useita kanavia pitkin. Saimme myös paljon positiivista palautetta näkyvästä kampanjoinnista.”

Bo LKV Kuopio, Maria Keinänen, myyntipäällikkö

Bo LKV välittää koteja uudella tavalla, freesillä otteella, tämän päivän työkaluin. Yritys toteuttaa vuosittain tuhansia erilaisia asumisen ja elämisen unelmia ja tarjoaa palvelua tyylillä, luotettavuudella ja suurella sydämellä. Bo LKV toimii 10 paikkakunnalla, joista Kuopion toimipaikka on ketjun uusin.

 

Bo LKV Kuopio luottaa paikallisen uutismedian voimaan

 

Bo LKV starttasi toimintansa Kuopiossa reilu vuosi sitten. Paikallinen sanomalehti, Savon Sanomat, on toiminut alusta asti Kuopion toimipisteen mainosmediana.

 

Tänä päivänä Bo LKV Kuopiolla on monipuoliset kokemukset painetun ja näköislehden sekä savonsanomat.fi -verkkopalvelun toimivuudesta – Kuopion toimipisteen avajaisista brändimarkkinointiin sekä Bo App -lanseerauksesta kiinteistövälittäjien henkilöbrändäykseen.

 

Myynnin ja brändin kehittäminen on pitkäjänteistä työtä, johon natiivimainonta tarjosi erinomaisen työkalun

 

Bo LKV Kuopion alkutaipaleella osaksi markkinointia otettiin myös natiivimainonta savonsanomat.fi-sivustolla. Natiiviartikkeli tavoitti kerralla isomman joukon ihmisiä ja sen avulla Bo sai tunnettuutta, kerrottua laajemmin palveluistaan ja sitoutettua ihmisiä brändin pariin.

 

700 lukijaa sitoutui asiakkaan sisältöön lähes kahdeksi minuutiksi, eli vietti sen ajan puhtaasti heidän brändin parissa. Natiivimainonnassa kontaktin laatu onkin tosi korkea juuri tämän takia

 

Lue natiiviartikkeli tästä: Mainos: Bo LKV Kuopio | Näin Savossa panostetaan koteihin ja asumiseen vuonna 2020 | Kaupalliset | Savon Sanomat

 

Kiinteistövälittäjien henkilöbrändäys ylitti odotukset

 

Koska asuntokauppa on suurimmalle osalle suomalaisista elämän suurin ja tärkein kauppa, välittäjän valintaan panostetaan. Luottamuksen herättäminen on tärkeä osa asunnonvälitystä, joten Bo LKV Kuopio halusi esitellä kiinteistövälittäjiä henkilökohtaisesti paikalliselle yleisölle. Tehtiin kuukauden mittainen henkilöbrändäyskampanja Savon Sanomien näköislehteen. Kampanja esitteli vuorotellen toimipisteen kiinteistövälittäjiä aina neljän päivän ajan.

 

Kampanja onnistui yli odotusten ja henkilöesittelyt herättivät erittäin paljon kiinnostusta – jokaisen välittäjän profiiliin klikattiin yli 1 000 kertaa – parhaimmillaan 1 614 kertaa, klikkausprosentti nousi 2,67 prosenttiin.  Mainokset saivat kaikkiaan 274 981 näyttöä ja klikkauksia kertyi 7 345 kappaletta. Mainoksien parissa myös vietettiin aikaa – keskiviipymä oli 2 minuuttia 16 sekuntia, mikä on keskimääräistä korkeampi arvo.  Näköislehden mainokset luettiin tarkkaan, lukijoita kiinnosti tutustua tarkemmin välittäjiin.

 

Lehden etusivu ja näköislehden välisivumainos ovat Bo LKV Kuopion markkinointikanavien tehokaksikko

 

Bo LKV Kuopio on huomannut, että Savon Sanomien etusivun ja näköislehden välisivumainoksen yhdistelmä on tehokas tapa tavoittaa juuri heidän kohderyhmänsä. Kyseinen markkinointikanavien tehokaksikko palvelee yrityksen eri markkinointitarpeita.

 

 Paikallisen asiantuntijan kanssa yhteistyö on ollut sujuvaa ja asiantuntevaa. Myyjän vahva tietämys mainoskanavista ja markkina-alueesta tuo lisäarvoa palveluun, uusia ideoita ja näkökulmia unohtamatta, Bo LKV Kuopion myyntipäällikkö Maria Keinänen.

 

Esimerkkejä:

 

Bo LKV lanseerasi alueella BO App -palvelun, jonka avulla asuntoa myyvät tietävät koko ajan, missä mennään myynnin eri vaiheissa.  Palvelua mainostettiin printissä Savon Sanomien etusivulla ja viikon mittaisena kampanjana näköislehden välisivumainospaikalla. Välisivumainos sai yhteensä 91 252 näyttöä ja klikkauksia 2 277.  Mainoksen parissa viihdyttiin – keskimäärin 1 minuutti 25 sekuntia.

 

 

Bo LKV Kuopio halusi viestiä omista vahvuuksistaan paikallisesti. Mainos julkaistiin Savon Sanomien etusivulla ja viikon mittaisena kampanjana näköislehden välisivumainospaikalla. Välisivumainos sai yhteensä 93 851 näyttöä ja klikkauksia 2716. Kaikkien mainoksen pariin pysähtyneiden keskiviipymä oli 58 sekuntia.

 

 

Tehdään yhdessä tuloksellista markkinointia

Ota yhteyttä mediamyyntiin

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81 %!

LUe lisää