Brändiarvoa rakennetaan printissä

 

Keidas Porvoossa, Haikon Kartano, luottaa paikallisessa näkyvyydessä sanomalehti Uusimaahan.

 

Haikko on helmi, joka tuottaa alueella asuville monia palveluja. Näiden palveluiden näkyväksi tekemisessä Uusimaan painettu lehti on Haikolle avainasemassa:

Ilmoitamme Uusimaassa tuotteista, jotka kiinnostavat lähellä asuvia asiakkaita. Näitä ovat ravintola-, liikunta- ja hoitolapalvelut sekä lahjakortit.

Uusimaassa ilmoittelun ansiosta esimerkiksi sunnuntaibrunsseista on tullut hyvin suosittuja. Lisäksi tulee brändimarkkinointi: jos on poissa silmistä, on poissa mielestä. Meille on tärkeää näkyä paikallisessa, painetussa Uusimaassa.

Juha Mähönen, toimitusjohtaja, Vuoristo-yhtiöt Oy Hotelli Haikon Kartano

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää