Digikanavien seurantadata ja yhden luukun periaate hyödyttävät mainostajaa

”Digikanavien ehdoton etu on tulosten seurattavuudessa: jokainen klikkaus ja materiaalin parissa vietetty aika raportoidaan meille, mikä auttaa meitä kehittämään mainontaamme edelleen.”

Petri Mantere, OP Uusimaa

OP Uusimaan brändikampanjoilla on pitkät perinteet Meks Etelän itäisen ryhmän medioissa: Uusimaassa, Loviisan Sanomissa ja Sipoon Sanomissa. OP:ssa ollaan erittäin tyytyväisiä osaavaan mediamyyntiin, joka avaa ilmoittelulle ovet useisiin eri medioihin yhden henkilön ja kontaktin kautta.

 

– Uusimaa on se päämedia Itä-Uudellamaalla. Uusimaan mediamyynnin kautta saamme haluamamme näkyvyyden myös toimialueemme muihin medioihin. Tämä käy meidän kannaltamme näppärästi oman, tutun yhteyshenkilömme kautta. Suosittelen Uusimaata mediamixin mutta myös viikoittaisten laajalevikkien vuoksi. Olemme hyödyntäneet peittojakeluja ja olemme tyytyväisiä saamiimme tuloksiin, toteaa Mantere.

 

OP Uusimaa on laajentanut rohkeasti ilmoittelua printin ohella myös sähköisiin kanaviin. Erityisen tyytyväisiä OP:ssa on oltu natiiviartikkelien tehoon.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää